Patryk8546 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Witam. Przeszukałem forum w szukaniu odpowiedzi, lecz nie znalazłem nic co by mi pomogło :c A więc przejdę do rzeczy. Posiadam Honde NSR 125 jc22 2001rok. Wedle danych, które sprawdziłem na różnych stronach, jest ona zablokowana. Czyli osiąga max 120/125km/h i do setki jakieś 10sekund. Po długim przeglądaniu internetu, natknąłem się na stary temat, który objaśniał jak ją odblokować. Rzeczy, które sprawdziłem i są odblokowane to: wydech i zwężka w króćcu. Jeśli chodzi o zębatki, miałem ostatnio wymieniany napęd, ale nie zwróciłem uwagi jakiego rozmiaru zębatki zostały wstawione. Zostały w sumie tylko dysze i moduły. Dysz nie sprawdzałem, nie jestem mechanikiem dlatego wolałem nie otwierać gaźnika. Jeśli chodzi o moduły; moduł zaworu wydechowego ma oznaczenie TV 124 (z tego co wiem jest to moduł zablokowany), moduł zapłonowy ma oznaczenie CI639. Z tego co wyczytałem, to aby odblokować ten moduł trzeba wyciąć trochę gumy zabezpieczającej i przeciąć jakiś przewód. Oglądałem ten moduł i zauważyłem, że poprzedni właściciel musiał coś kombinować przy nim bo owa wycinka w gumie już jest xd Jak już objaśniłem sytuację, to przejdę teraz do pytań 😛 1. Nie które elementy są odblokowane. Czy Honda nie powinna mieć już lekkiego przyrostu mocy i prędkości maksymalnej pomimo zablokowanych modułów? 2. Jeśli chodzi o moduł zaworu wydechowego, wiem że trzeba go wymienić na TV 78 aby odblokować. Ale jeśli chodzi o moduł zapłonu to się pojawia problem. Wolał bym nic nie ruszać przy tym module (chyba że nie ma innego wyjścia). Jaki moduł, z jakim oznaczeniem, musiał bym ewentualnie kupić aby na pewno pasował i był odblokowany ? 3. Ma ktoś może owe moduły (odblokowane) na sprzedaż w jakieś przystępnej cenie, lub może wie gdzie takie kupie ? Szukałem trochę po serwisach aukcyjnych i natrafiałem jedynie na wersje zablokowane, albo nieważne oferty :C 4. Mam jeszcze problem na obrotach od 6.5 do 7.5 tysięcy. Na 4, 5 i 6 biegu motocykl na tych obrotach łapie takiego muła, że jak dodaje gazu to się lekko przydusza i praktycznie w ogóle nie przyśpiesza. Na biegach 1,2,3 jest dobrze. Takie coś dzieję się jedynie na obrotach od 6,5 do 7,5 tysięcy. Niżej albo wyżej już jest dobrze. Jeśli zapomniałem o jakichś istotnych szczegółach to dajcie znać ^^ Dzięki za pomoc i pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.