lukash57 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Witam. Mam problem w chińskim motorowerze Barton Sprint z falująca kierownicą podczas jazdy. Otóż przy ok 40km/h wzwyż czuć jak motorem trzepie i po puszczeniu kierownicy jedzie wężykiem. Powyżej 70 km/h efekt jest mniej zauważalny. Gdzieś wyczytałem że mogło być to spowodowane oponą która długo stała na kapciu. W moim przypadku opona była na kapciu ok 3 miesiące więc postanowiłem ją wymienić, problem nie ustał. Jednak zauważyłem że gdy miałem założona samą felgę falowała, myślałem że to jest przyczyna tego że powstaje efekt shimmy. Zdecydowałem się na kupno nowej felgi za ok 200zł bo prostować sie nie opłacało. Założyłem na nową felgę nową opone i dętkę. Niestety problem dalej nie ustał i mogę powiedzieć że jest jeszcze gorzej jak na poprzedniej feldze. Nie wiem co teraz robić. Czy te "widełki" są krzywe czy jak. Dodam że ciśnienie w kole jest prawidłowe. Z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Lozysko glowki ramy, lozyska kola przod. Sprawdzic trzeba. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash57 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Dobra. Tylko gdy będe miał wolną chwilę to sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Może łożysko główki trzeba tylko odkręcić . Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.