DjSkate Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Witam mam problem z motorowerem kupiłem silnik nowy.https://allegro.pl/oferta/silnik-125-cc-do-motorowerow-zipp-junak-barton-7740576506 Zamontowałem go. Przez 300 km było wszystko fajnie. jeździł, lecz dziś zauważyłem jakiś olej na gaźniku i na śrubach łączące rurę tłumika z głowicą I podczas wyprzedania samochodu motorower stracił moc kręci do max 1-2tyś obrotów słychać jakieś dziwne stuki z silnika i bardzo grzeje się magneto ogólnie silnik jest bardzo gorący pomimo chłodnicy. Olej wymieniany był przy 150km. Edytowane 17 Lipca 2019 przez DjSkate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjSkate Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Silnik naprawiony, zawory się poluzowały. mam jeszcze jeden problem z brakiem ładowania i słabymi światłami przednimi na magnecie są dwie cewki coś takiego https://motor-x.pl/stator-iskrownik-bez-kola-magnesowego-4t,p.html jakie cewki kupić 5 czy 8 żeby ładowanie wróciło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.