Jaros72 Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Witam Panowie i Panie.Z racji że jestem zielony w HD proszę o pomoc może ktoś miął podobny problem,. Przy odpuszczaniu gazu pojawia sie stuk jak by ktoś młotkiem w imadło przypierdzielił. Stuk dobiega z okolicy skrzynki biegów. Osłona sprzegła sciągnieta, compensator wygląda ok, nie ma luzów. sprzegło wyregulowane. Na zgaszonym silniku i na biegu. tylnym kolem jak ruszę to słychać metaliczny stuk w skrzyni biegów. na kazdym biegu podobny. Na biegu ruch koła około 10cm, czy to nie za dużo?Dodam że moto 2017r, 3410mil na liczniku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 28 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 Sprawdź czy nie masz luzu na kole pasowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaros72 Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Sprawdzalem i wszystko ok. Odglos jest metaliczny. Jedyne co mi przychodzi do glowy to skrzynia. Jak krece walkiem sprzeglowym to mam luz i stuk w skrzyni biegow. Sprobuje wrzucic filmik. Dzieki za podpowiedz Edytowane 28 Lutego 2019 przez Jaros72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Sprawdź czy nie masz luzu na kole pasowym.pulley od strony skrzyni do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEO74 Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Czy wiesz już co to bylo? Mam podobne ale tylko na 1 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...