Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Czesc! Moj brat posiada motocykl MZ ES 250/1 z roku 64... :D sprzet generalnie do remontu...Jako ze ja troche wiecej grzebie w silnikach niz on to ja bede robil mechanike... i brat by chcial miec wskaznik luzu...I pytanie moje takie: Jak zamontowac i gdzie czujnik na jakiej zasadzie jest to "sprawdzane" w innych motocyklach... :D z gory dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPIOTR Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Cześć , muszę Ci przyznać ze tym pytaniem nmie zaskoczyłeś a dlaczego? ano dlatego że ten model posiada fabrycznie zamontowany wskaznik luzu :lol: -wyjscie z niego znajduje się obok zębatki zdawczej łańcuchowej w silniku 8) ( taki czarny kawałeczek plastiku ).Natomiast cały mechanizm dokładnie dostepny jest po rozpołowieniu silnika i składa się z blaszki umieszczonej na wieńcu zębatym mechanizmu zmiany biegów i styku umieszczonym na stałe w połówce silnika ( ten z plastiku co wychodzi koło zębatki zdawczej) :D Czy to jest twój pierwszy moto? PozdrawiamPiotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2003 Cześć , muszę Ci przyznać ze tym pytaniem nmie zaskoczyłeś a dlaczego? ano dlatego że ten model posiada fabrycznie zamontowany wskaznik luzu :lol: -wyjscie z niego znajduje się obok zębatki zdawczej łańcuchowej w silniku 8) ( taki czarny kawałeczek plastiku ).No to chyba ten nie ma... (wspomne, ze to model z 64 roku, wiem, ze w pozniejszych bylo) ale moge sie mylic nic takiego nie znalazlem przynajmniej... i brat cos marudzil, ze nie ma (a to jego motor wiec powinien wiedziec :) ). Jesli tam jest to ups faktycznie troche wtopa :D sorka za lamerskie pytanie :D ) ale troche sie obronie, ze w samochodach nie ma wskaznika luzu a ja nie mam zadnej instrukcji do tego motocykla :D i moglem nie wiedziec.I tu by byla tez duza prosba czy jest cos do dostania (brat odwiedzil kilka antykwariatow w Poznaniu , ksiegarnie techniczna i nic nie znalazl) albo czy moglby sie ktos podzielic (ksernac?) jakas dokumentacje do tego wynalazku. Natomiast cały mechanizm dokładnie dostepny jest po rozpołowieniu silnika i składa się z blaszki umieszczonej na wieńcu zębatym mechanizmu zmiany biegów i styku umieszczonym na stałe w połówce silnika ( ten z plastiku co wychodzi koło zębatki zdawczej) :) Czy to jest twój pierwszy moto? Motor w rodzinie jest pierwszy :D ale nie moj tylko brata, ja wole 4 kola, pozatym za glupi jestem na osiagi jakie teraz posiadaja motocykle... co nie zmienia faktu, ze ja go bede skladal... bo mam troche praktyki, jednakze w autach... (takze zweitakty :D) ale i tak bedzie ciezko... :DDzieki za odpowiedz w tygodniu teraz bede rozkladal to na kawalki... to dokladnie sprwadze, przynajmiej bede wiedzial gdzie szukac :) DZIEKI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JPIOTR Opublikowano 13 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2003 Dalej się upieram ze ten czujnik musi tam być :D , mam model 60" i 66" i są, a nawet w instrukcji z 58" jest 8O .Wiec albo to nie jest silnik od Mz albo czujnik kiedys był a tera jest zaspawany 8) PozdrawiamPiotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.