kalin20 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Witajcie.Slizgalo mi się sprzęgło, wymieniłem tarcze i sprężyny bo już nie trzymały wymiarów. Przekładki były wymiarowo ok lecz były lekko przypalone, ale złożyłem je. Wszystko złożyłem wg serwisówki. Sprzęgło chodzi ok, jednak jest problem z regulacją. Linka musi być maksymlnie naciagnieta przy klalmce I przy silniku bo inaczej sprzęgło ciągnie. Kupiłem druga linkę i dalej jest to samo tj regulacja naciagnieta.Czy trzpień który wyciąga kosz sprzęgłowy musi mieć luz osiowy?Czy może kupiłem zbyt długa linkę, albo ta jest źle poprowadzona?Może taki efekt daja sportowe klamki?Nie mam pomysłu jak rozwiązać mój problem Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.