Skocz do zawartości

Problem ze sprzęgłem cbr 900 sc33


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Slizgalo mi się sprzęgło, wymieniłem tarcze i sprężyny bo już nie trzymały wymiarów. Przekładki były wymiarowo ok lecz były lekko przypalone, ale złożyłem je. Wszystko złożyłem wg serwisówki. Sprzęgło chodzi ok, jednak jest problem z regulacją. Linka musi być maksymlnie naciagnieta przy klalmce I przy silniku bo inaczej sprzęgło ciągnie. Kupiłem druga linkę i dalej jest to samo tj regulacja naciagnieta.

Czy trzpień który wyciąga kosz sprzęgłowy musi mieć luz osiowy?

Czy może kupiłem zbyt długa linkę, albo ta jest źle poprowadzona?

Może taki efekt daja sportowe klamki?

Nie mam pomysłu jak rozwiązać mój problem

 

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...