ptaszek92 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Sprzedam smart tre. Jest to eliminator opóźnienia zapłonu. Suzuki specjalnie wprowadziło ograniczenie mocy na pierwszych trzech/czterech biegach. TRE pozwala na odblokowanie pełnej mocy silnika. Urządzenie zbudowane jest na tranzystorze - TRE na tranzystorze nie zmienia mapy napisanej dla biegu jałowego, obroty nie szaleją.TRE oznacza "Time Retard Eliminator". Co należy należy zrozumieć przez "czas" i co mamy na myśli tutaj. Mówimy o "czasie", kiedy występuje wybuch z zapłonem iskrowym, w stosunku pozycji tłoka. Optymalne miejsce na wybuch mieszanki występuje tylko trochę zanim tłok osiągnie górny martwy punkt. Jeżeli zapłon jest zbyt wcześnie (na długo zanim tłok będzie w górnym martwym punkcie), to paliwo i powietrze są zapalone, gdy tłok jeszcze zbliża się, więc dużo energii marnuje się walcząc z tym w górę pędu. Jeśli iskra pojawia się zbyt późno (dowolnym czasie po tym jak tłok osiągnie górny martwy punkt), to jest już w ruchu tłoka w dół, mieszanka paliwowo-powietrzna nie jest już maksymalnie skompresowana, a mniej energii otrzymuje się z wybuchu. Nazywa się to "spowolnienie czasu", lub "retard czasu". Daje ci coś mniej niż maksymalny moment obrotowy. Więc odpowiedni czas ma kluczowe znaczenie dla maksymalizacji energii z tłokiem (co przekłada się bezpośrednio na moment). Suzuki celowo zaprogramowało ECM na mniej niż maksymalny moment obrotowy dla trzech/czterech pierwszych biegów. Przypuszczalnie ma to na celu ochronę kierowcy przed pełną mocą! Inżynierowie SUZUKI zrobili taki "retard" czasu, że iskra następuje zbyt późno, celowo, tak aby maksymalny moment obrotowy nie został osiągnięty. "TRE" usuwa to "opóźnienie", aby ustawić z zapłonem iskrowym z powrotem do miejsca, gdzie da to maksymalny moment obrotowy, tuż przed górnym martwym punktem. W ten sposób masz "wyeliminowany retard czasu" - "mod TRE". Mam power commandera, jest jakiś powód dla którego miałbym kupić TRE? TAK! Profity to:- power commander steruje mapami paliwa, kiedy TRE eliminuje opóźnienie zapłonu na niższych biegach,- wyłącza limit prędkości (GSXR1000, Hayabusa, DL1000, M109R, etc.), kiedy power commander tego nie robi. Oryginalne wtyczki suzuki plug&play (3,4 lub 6 pinów - zależy do jakiego moto). Pasuje do suzuki 2001-17 GSX-R600*1998-17 GSX-R750*2001-16 GSX-R1000* odblokowanie vmax1999-17 GSX 1300R hayabusa*1998-03 TL1000R/S2003-08 SV10002003-... SV6502002-... DL1000* odblokowanie vmax2003-... DL650*GSX1400 - każde*2006 - ... GSR600*2007 - ... GSF1250 Bandit*2007 - ... GSF650 Bandit*2006 - ... Suzuki Boulevard M109 / Intruder M1800 / VZR 1800 *2008 - ... B-King *2005 - ... M90/C90 *2005 - ... M50 / C50 M800 C800* * wbudowany wyświetlacz biegów w liczniku będzie pokazywał zapięty 4/5/6 bieg (dotyczy to młodszych egzemplarzy) Wbudowany przełącznik saTRE on/off.W sprzedaży są także TRE bez przełącznika. Filmik pokazujący działanie (w 100% oszukuje komputer) Filmik pokazujący jak zamontować TRE w SV Zalety: lepsze przyśpieszenie, odblokowanie vmax w niektórych modelach pytania: dawid.ptak@poczta.fmCena: 90 złWysyłka: wpłata 8zł, pobranie 16 zł (Poczta Polska) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.