Skocz do zawartości

Optymalizacja


Gość Siwy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko. Chodzi mi o optymalizacje pracy przekladni CVT w skuterach, tzn w jaki sposob ( mechaniczny lub elektryczny ) mozna przestawiac sprezyne wariatora w celu otrzymania zadanego przelozenia. Chodzi o przekladnie z tradycyjnym sprzeglem odsrodkowym. Podobne rozwiazanie zastosowano w Suzuki Burgman ale tam nie ma sprzegla odsrodkowego tylko przelozenie jest realizowane poprzez odpowiednie sterowanie silnika elektrycznego. Jak mozna cos takiego uzyskac w przekladni z tradycyjnym sprzeglem odsrodkowym :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...