owojtas Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) Witam mam problem ze słabą iskrą po nagrzaniu silnika. Ogólnie po nagrzaniu silnik gaśnie, podczas jazdy traci moc i gaśnie, odczucie jakby wypadał zapłon. Sprawdzone na zimnym silniku po dłuższym postoju (silnik odpala) iskra ładna niebieska, Po nagrzaniu iskra blada silnik nie odpala. Testowane na trzech różnych nowych świecach, w silniku jest nowy tłok (1 nadwymiar), głowica nowa (dotarte zawory wymienione uszczelniacze, nowy wałek i krzywki (OEM)), zawory ustawione (sprawdzone na ciepłym silniku i ich nie podpiera), gaźnik wyczyszczony i ustawiony, nalanie paliwa do cylindra nie pomaga, pomierzone uzwojenie czujnika 270 om, uzwojenie zasilania modułu 370 om (nieznaczne różnice ciepły zimny silnik), wydaje mi się że problem jest w cewce ponieważ uzwojenie wtórne ma tylko 7,4 koma na zimnym i 7,65 koma na ciepłym natomiast według serwisówki powinno być 12-22 koma motocykl prawdopodobnie 1992 rok na kopkę co do modelu nie jestem pewien. czy ktoś mógłby u siebie sprawdzić opór na cewce, lub podpowiedzieć gdzie jeszcze może być przyczyna Edytowane 29 Lipca 2017 przez owojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtas Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 witam problem rozwiązany, winna leżała po stronie cewki zapłonowej, dziś założyłem od 125 i wszystko wróciło do normy.pozostaje kupić cewke do drki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.