Kamil20 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, odrazu mówię że nie znam się na motocyklach. Chciałbym ztuningować moją Motorhispanie Ryz 50cm3 2013 (am6) i w tym celu chcę zmienić: cylinder na http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6279534665 , gaźnik dellorto 21, stożkowy filtr powietrza. Co zmienić, co dodać ? Aktualnie fabrycznie wyciąga 80-90 km/h a przyspieszenie nie jest aż takie fajne. Prosiłbym o poradę z wyborem części, razem za przeróbki dałbym około 600zł. Przeróbkami zająłby się mój znajomy mechanik (on akurat nie zna się na tuningu więc pytam tu o części). Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Kamil20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Przy obecnych osiągach i takim budżecie to bym sobie odpuścił. Ewentualnie dyfuzorek.Jaki gaźnik tam siedzi teraz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil20 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Nie mam pojęcia :P Fabryczny. A ile conajmniej musiałbym wydać żeby był zrywny i te 100-110 jechał? I czy tamte rzeczy co podałem nie wystarczą żeby coś poprawić? Albo taki zestaw: https://www.olx.pl/oferta/cylinder-90-gaznik-filtr-lozysko-am6-zestaw-tuning-tzr-rs-dt-rx-CID5-ID4TZ9F.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Tak się składa że mam gaźnik z tego zestawu. Zarówno podróbę (jak w aukcji) i oryginał. W podróbie ukręcił się gwint śruby mieszanki, wcześniej dodatkowo nie dało się go wyregulować. Oryginał to koszt ok. 300 zł.Jeśli chcesz tuningować to musisz kupić podzespoły firm zajmujących się tuningiem a nie chińszczyznę. Ale to niestety kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil20 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) A opłaca się robić szlif fabrycznego cylindra? Mam akurat znajomego tokarza to mógłby się tym zająć i dokupiłbym jeszcze jakiś lepszy tłok i gaźnik. Tylko potem jaki wydech zamontować? Bo raczej napewno na fabrycznym nie da rady, nie? Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Kamil20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Skoro chodzi i ma odpowiednią kompresję to nie widzę sensu takich zabiegów.Wydechów na OLXie jest sporo, dolnych, górnych co sobie zażyczysz. Ale z dolnym będzie mniej problemów żeby dopasować, bo górne jednak są bardziej pokręcone.https://www.olx.pl/oferta/wydech-spawak-am6-stan-bdb-zobacz-wysylka-CID5-IDji7m7.html#8f86ad7e58https://www.olx.pl/oferta/wydech-am6-db50-voca-rookie-CID5-IDhfQi5.html#8f86ad7e58https://www.olx.pl/oferta/wydech-yamaha-tzr-spawak-yasuni-r2-leovince-v6-scr-corse-chrom-am6-rs-CID5-IDil9wW.html#8f86ad7e58 Gaźnik wypadałoby conajmniej 19. Ciekawe co tam siedzi teraz.Ogólnie rzecz biorąc to silniki am6 są najpopularniejsze w biegowych piździkach, więc ilość części zamiennych, tuningowych (także używanych) jest ogromny. Dłubię sobie yamahę rd i hondę mbx i chciałbym żeby było chociaż 10% tego co do am6. Edytowane 16 Grudnia 2016 przez rozek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.