Poochacz Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Witam. Jakieś dwa tygodnie temu sprzedałem Rometa Zetkę 50. Dziś kupujący przyszedł do mnie i powiedział że nie przeszedł przeglądu bo numer VIN z tabliczki znamionowej nie zgadza się z tym z homologacji i dowodu. Okazuje się że podczas zakupu z salonu Romet prawdopodobnie przesłał błędną homologację (nie zgadzają się 2 znaki) a mi do głowy nie przyszło żeby sprawdzić numer w nowym pojeździe. Czy ktoś przerabiał już podobną historię? Chciałbym już sam załatwić tą sprawą żeby odciążyć kupującego. Wystarczy nowa homologacja z prawidłowym numerem wydana przez Rometa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.