patryk691 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Witajcie, chciałbym ściągnąć blokade z modułu i jakiś czas temu próbowałem, ale się nie udało. Znalazłem taki poradnik: DO ODBLOKOWANIA BĘDZIE NAM POTRZEBNY OPORNIK 820 OHM !Aby odblokować moduł (vmax = obroty [rpm]) należy w wiązce kabli idących do modułu kabel o kolorze różowym. Przecinamy go ok 3-4 cm od modułu. Następnie łączymy różowy kabelek idący od modułu do opornika 820 ohm, natomiast drugi koniec opornika przykręcamy do masy akumulatora. Dzięki temu CDI będzie sądziło, że zawsze wrzucony jest 1 bieg więc nie będzie blokować obrotów na wyższych biegach. Resztę kabla idącą z wiązki należy zabezpieczyć np. taśmą izolacyjną. Łączenia kabla z opornikiem najlepiej jest zlutować i również zaizolować. Po tym zabiegu zdrowe moto (bez dodatkowego obciążenia, bez sakw i pasażera) rozpędza się spokojnie do 100 - 105 km/h. Na upartego silnik odcina przy około 115 km/h lecz ja nie popieram takiego katowania motocykla ! I zrobiłem tak, bo miałem też różowy przewód, ale motocykl nie chciał odpalić. Jak mogę sprawdzić, który to przewód? Jak dobrze teraz myślę, to po wrzuceniu 1 biegu muszę zmierzyć oporność przewodów i znaleźć przewód, który w danym momencie ma 820, a po wrzuceniu innych biegów ta oporność się zmienia i jest stała na pozostałych 4 biegach, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.