samplergroup Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, mam dylemat z klockami w moim gsr'ze z 2008.Objawia się on słyszalnym szumem, popiskiwaniem a nawet tarciem podczas przepychania a w czasie jazdy odgłosy tylko się nasilają.Żeby nie być gołosłownym pod tym linkiem odgłosy przedniego hamulca przy przepychaniu: To o czym mówię najlepiej słychać od 50 sekundy. a poniżej fotki klocków przód i tył:https://goo.gl/photos/9E8ybcSpWKBAcGQC7 Jest to mój pierwszy motocykl a do tej pory miałem okazję oceniać i wymieniać tylko hamulce w samochodzie. Są to pierwsze klocki w tym moto jeszcze nigdy nie wymieniane. Zużycie jak widać na zdjęciach na 50%-60%. Do wskaźników nakazujących wymianę według serwisówki jeszcze zostało ok 4-5 mm.Motocykl używany sporadycznie, od 2014 roku nie jeżdżony w ogóle. Ja nabyłem go w maj tego roku i zrobiłem nim do tej pory jakieś 700 km niestety nie zbyt delikatnie jak to świeżak.Czy wymieniać te klocki czy traktując hamulce delikatnie nawinąć trochę kilometrów aby odżyły po przerwie? Edytowane 19 Czerwca 2016 przez samplergroup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 niektore klocki piszcza ...z takiego sa materialu ..jezdzij dalej , chyba ze nie szkoda ci kasy na nowy zestaw klockow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samplergroup Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 To popiskiwanie mnie nie martwi i problemu w tym nie widzę.Bardziej tarcie które słychać po 50 sekundzie. Wolałbym zmienić klocki niż za chwile tarcze. Tymbardziej że pod paluchem i wzrokowo nie ma na nich śladów zużycia. Mają dopiero 6 tyś przejechane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 poszukaj symbolu klockow , albo w manualu lub fiszkach znajdz numery klockow , moze wyjasni to z jakiego sa materialu ( twarde czy miekkie) . Na filmie slychac ze delitaknie krzywa tarcza chyba i ociera ( zobacz cy nie obciera o gorna czesc zacisku , np o blaszke ustalajaca ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.