Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno kupiłem Hondę CG 125 z 2001 roku. Miała 13800 mil na zegarze, co potwierdzają papiery z przeglądów technicznych z 5 lat wstecz. Trzymany przez ostatnie 2 lata w garażu i bez wyraźnych śladów użytkowania (; kilka rys i odprysków na zbiorniku, maluteńkie ślady rdzy tu i ówdzie, bez większych emocji.

 

 

 

https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/LusBZzaUNLcL281KC4fSDgDRy7HxBOkw50eqMsuHQYk?ref_=cd_ph_share_link_copy

 

https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/wY4Lq4xxoWpKP9ZIUqooxNfZFvUaoPO1P18bAlyowAt?ref_=cd_ph_share_link_copy

 

https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/ipnBMVvnhU1lfk1w6RthayAtClyq0BdFz2XVlWP3kLO?ref_=cd_ph_share_link_copy

 

Chciałbym się zapytać czy macie jakieś porady co do konserwacji tego konkretnego modelu? Czy lać taki olej jaki jest 10W40? Czy używać jakiegoś markowego, który lepiej chroni silnik?

 

Mam też konkretną sprawę z zaworem paliwa, kiedy jest odkręcony na maksa, nie zapala i gaśnie na światłach. Dlatego zawór jest otwarty teraz na 75%. Co może być powodem takiego zachowania?

 

Mieszkam w Anglii i wilgotność powietrza jest wyższa niż Polsce, czy to może mieć wpływ również na fakt, iż częściej muszę używać ssania aby odpalić motor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...