hrabiamiód Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Witam, niedawno kupiłem Hondę CG 125 z 2001 roku. Miała 13800 mil na zegarze, co potwierdzają papiery z przeglądów technicznych z 5 lat wstecz. Trzymany przez ostatnie 2 lata w garażu i bez wyraźnych śladów użytkowania (; kilka rys i odprysków na zbiorniku, maluteńkie ślady rdzy tu i ówdzie, bez większych emocji. https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/LusBZzaUNLcL281KC4fSDgDRy7HxBOkw50eqMsuHQYk?ref_=cd_ph_share_link_copy https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/wY4Lq4xxoWpKP9ZIUqooxNfZFvUaoPO1P18bAlyowAt?ref_=cd_ph_share_link_copy https://www.amazon.co.uk/clouddrive/share/ipnBMVvnhU1lfk1w6RthayAtClyq0BdFz2XVlWP3kLO?ref_=cd_ph_share_link_copy Chciałbym się zapytać czy macie jakieś porady co do konserwacji tego konkretnego modelu? Czy lać taki olej jaki jest 10W40? Czy używać jakiegoś markowego, który lepiej chroni silnik? Mam też konkretną sprawę z zaworem paliwa, kiedy jest odkręcony na maksa, nie zapala i gaśnie na światłach. Dlatego zawór jest otwarty teraz na 75%. Co może być powodem takiego zachowania? Mieszkam w Anglii i wilgotność powietrza jest wyższa niż Polsce, czy to może mieć wpływ również na fakt, iż częściej muszę używać ssania aby odpalić motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.