zibix Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam wszystkich bardzo proszę o poradę techniczną do tematowego problemu. Opiszę go w paru słowach. Motocykl to softail deuce 1400 na wtrysku. Odpala na dotyk, na wolnych obrotach chodzi idealnie, wolna jazda bez problemów, szybsza także ale wszystko do czasu jak się ekstremalnie rozgrzeje. Słowo ekstremalnie ma tu duże znaczenie, gdyż problem występuje w upały. Dla przykładu wsiadam raniutko przejeżdżam około 100 km no i może sporadycznie szarpnie. Temperatura otoczenia rośnie np.30 stopni C motocykl mógł stać nawet do ostudzenia, wsiadam odpalam bez problemów ale prawie natychmiast szarpie i przy spadaniu obrotów strzela w rurę. Motocykl ma wolne wydechy firmy Vance Hines, wymieniłem już świece ( i tu parę rodzajów NGK, DRAG), przewody wysokiego napięcia wraz z fajkami oryginalnie zarobionymi oraz cewkę bez najmniejszej poprawy.Z objawów jakie zaobserwowałem to z przedniego cylindra świeca nie do końca przepala, nawet ma lekki nagar i jest leciuteńko zakopcona i iskra na obu garkach jest nijaka, bardzo słaba większą miałem w komarku :) objawy występują także po wymianie przewodów, świec i cewki. Jeszcze jedna sprawa, motocykl podczas ostatniej jazdy bardzo mocno szarpał w czasie miejskiej jazdy, postawiłem go w garażu niczego nie dotykałem, dzisiaj z rana w lekko chłodnawy dzień motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczyrk Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 sprawdź błędy na liczniku ale podejrzewam czujnik w przednim cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibix Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 serdeczne dzięki, też tak podejrzewam aktualnie jest na komputerze i pomiarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibix Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 sprawdź błędy na liczniku ale podejrzewam czujnik w przednim cylindrze.Moto było w warsztacie i nic nie wykazało :) szok !!! Jeśli mógłbym Cię prosić o bardziej szczegółowe rozwinięcie swego postu, a mianowicie o jakie błędy może chodzić i na jakim liczniku i gdzie znajduje się czujnik i za co on głównie odpowiada (zapewne chodzi o dozowanie mieszanki). Mam ogólny poziom wiedzy mechanicznej, ale co do elektroniki bym był wdzięczna za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Instrukcja z yt jak sprawdzić kody Szczyrk miał na myśli czujnik temperatury który się znajduje w głowicy przedniego cylindra Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibix Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Instrukcja z yt jak sprawdzić kody Szczyrk miał na myśli czujnik temperatury który się znajduje w głowicy przedniego cylindra Sent from my SM-G900F using TapatalkWielkie dzięki za bardzo pomocną wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.