mzfan61 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak w tytule, nabyłem ów sprzęcik kilka dni temu z lekko niskawą szybą. Jest szansa ją przedłużyć w jakiś sposób czy wymiana na inną?Jeżeli już coś napisałem, dopiszę że mam brak regulacji reflektora. Gałeczka do tejże regulacji kręci się dość luźno. Czy żeby się do niej dobrać trzeba rozkręcić cały kokpit? Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez mzfan61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jak w tytule, nabyłem ów sprzęcik kilka dni temu z lekko niskawą szybą. Jest szansa ją przedłużyć w jakiś sposób czy wymiana na inną?Jeżeli już coś napisałem, dopiszę że mam brak regulacji reflektora. Gałeczka do tejże regulacji kręci się dość luźno. Czy żeby się do niej dobrać trzeba rozkręcić cały kokpit? Pewnie masz fabryczną szybę, ze znaczkiem BMW. Jest ona rzeczywiście dość niska (choć bardzo solidna, wytrzymała i gruba). Można zrobić na dwa sposoby, dokupić deflektor regulowany lub nieregulowany,założyć i po sprawie, lub po prostu wyższą szybę. Wypróbowałem wszystkie rozwiązania, czyli:-tylko fabryczna szyba-fabryczna szyba + deflektor-podwyższana szyba-podwyższana szyba + deflektorMam 186 cm wzrostu i u mnie sprawdziło się jak narazie najlepiej rozwiązanie z fabryczną szybą i deflektorem. Z tym, że mam deflektor od Darkojak (znajdziesz na allegro), w wersji najniższej (są trzy). Dodatkowo gość produkuje jeszcze takie extra deflektory regulowane góra-dół, bo ja mam wersję ,że można tylko kąt nachylenia zmienić. Szybę wyższą miałem od MGG Szyby. Z tego co się zorientowałem, wyższej niż ta którą robią nie mogą zrobić, bo za dużo wibracji jest. A jest chyba bodajże z 5-8 centów wyższa niż fabryczna. Ale za to jest węższa na bokach i trochę po rękawach bardziej daje. Pamiętaj,że jak jest mega upał, to przydaje się jednak niższa szyba :) Jest co prawda regulacja wysokości całej szyby,ale wtedy za bardzo już może wiać. Regulacja reflektora.Gałeczka kręci się luźno, ale spróbuj maksymalnie ją wkręcić-wykręcić i zobacz czy przekłada się to na wysokość reflektora. Jeśli nie - czeka Cię ściąganie plastików.W razie czego, jest przy reflektorze dodatkowa regulacja góra-dół. Przy wprawnych rękach można spokojnie obniżyć lub podwyższyć, jeśli za wysoko świecisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzfan61 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Próbowałem ściągać plastiki ale żeby się dostać do taj gałki od spodu na kokpicie trzeba będzie zdjąć i boczne plastiki a te zdejmę już przy okazji kontroli akumulatora. Jeśli by kolega podpowiedział gdzie owa regulacja przy reflektorze jest to było by fajnie. Sam nie mogę namierzyć. Co do szybki pewnie będe myślał od wiosny, teraz spróbuje delikatnie coś pojeździć i zająć się sprzętem przez zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.