Skocz do zawartości

Sprzedam Hondę VTX 1800 C, 2002 r. - polski salon


Maskot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Koleżanki oraz Kolegów,

wystawiam na sprzedaż swój motocykl Marki Honda model VTX 1800 Custom z 2002 r., przebieg 25 415 km. Oferta jest typowo prywatna!!! Swój motocykl oceniam jako wyjątkowy, głównie za sprawą źródła pochodzenia. Dla tych z Państwa, którzy tematem się interesują jest wiadomym, że 99,99% egzemplarzy tego modelu jest importowanych zza granicy (najczęściej Stany Zjednoczone). Egzemplarz będący przedmiotem tej oferty pochodzi z polskiego salonu - jestem drugim właścicielem. Ciekawostką może być fakt, iż motocykl nabyłem w warszawskim salonie (MCS Honda), w którym pierwotnie nabył go pierwszy właściciel (salon pośredniczył w odsprzedaży motocykla). Na potwierdzenie tego, iż przede mną był tylko jeden właściciel są właściwe wpisy w Karcie Pojazdu oraz historii ubezpieczenia pojazdu (można sprawdzić w bazie u ubezpieczyciela jak sam z resztą zrobiłem to wcześniej przed zakupem). Posiadam ponadto kserokopię faktury zakupu motocykla przez pierwszego właściciela poświadczającą miejsce oraz czas zakupu). Motocykl nie posiada jakichkolwiek wpisów dot. ewentualnych szkód (zainteresowanym mogę podać nr VIN), dodatkowo sprawdzany był przed zakupem przez niezależnego mechanika i jak sądzę sam warszawski salon, skoro ten zdecydował się transakcję odsprzedaży sygnować swoją marką (był to także ostateczny dla mnie argument, by motocykl w tym miejscu i od tej osoby zakupić). Również w trakcie użytkowania motocykla przeze mnie (3 sezony) nie doszło do żadnego incydentu tudzież kolizji/wypadku. Motocykl jest w bardzo dobrej kondycji. Jedzie prosto, nie zbacza z toru jazdy, rama jest prosta oraz nie nosi jakichkolwiek śladów wypadków i ingerencji mechaników. Skrzynia biegów chodzi idealnie. Motocykl posiada oryginalne malowanie. Z pewnością znajdzie się kilka drobnych rys na lakierze, ale te są oczywiste skoro maszyna była użytkowana. Jedyną widoczną skazą jest co najwyżej przebarwienie na rurze wydechowej, na którą pierwszemu właścicielowi chyba coś się wylało. Nie jest to duże przebarwienie niemniej jednak występuje, a ja o nim informuję. Motocykl jeździ na fabrycznej mapie (nigdy nie była wgrywana mapa tuningowa). Poprzedni właściciel poddał przeróbce wydech. To nadal fabryczny układ jednak profesjonalnie nawiercony - na wolnych obrotach brzmi łagodnie - po wkręceniu na wyższe budzi się bestia. W motocyklu obecna jest instalacja alarmowa (na moje życzenie odłączona w salonie - do alarmu dostępne są trzy piloty). Po zakupie wprowadziłem następujące zmiany: wymiana oryginalnych lusterek na akcesoryjne, montaż sportowej szyby dedykowanej do modelu (bardzo rzadka i trudno dostępna), akcesoryjne w pełni chromowane klamki, dedykowane do modelu oparcie dla kierowcy, białe klosze kierunkowskazów, boczny uchwyt na tablicę rejestracyjną z ledowym podświetleniem (miejsce po oryginalnym stelażu pod tablicę zasłonięte maskownicą z kwasiaka robioną na zamówienie w autorskim wzorze), montaż (używanego) gmola oraz spacerówek, chromowana osłona chłodnicy. Motocykl jest regularnie serwisowany (olej silnikowy, filtr oleju, olej w kardanie. Akumulator wymieniony na nowy w momencie zakupu motocykla przeze mnie. Obecnie motocykl serwisowany przez mechanika Zbyszka z Torunia...pracował kiedyś w Suzuki - dla tych co są z Torunia ta osoba powinna być znana). Rok temu został wymieniony płyn hamulcowy. Tarcze oraz klocki w bardzo dobrym stanie. Niebawem do wymiany opony, lecz powinny starczyć jeszcze na 1 sezon. Posiadam również oryginalne stelaże pod kufry / sakwy boczne (niewidoczne na zdjęciach) oraz 2 kluczyki do stacyjki (powinna znaleźć się również oryginalna instrukcja obsługi). Zgadzam się na koszt kupującego na sprawdzenie pojazdu w dowolnym warsztacie. Dopuszczam możliwość odbycia jazdy próbnej jednak wyłącznie pod warunkiem wcześniejszej wpłaty depozytu w wysokości ceny motocykla. Ubezpieczenie ważne do 21.05.2015. Przegląd ważny do 25.03.2016. Zapraszam do kontaktu poważne osoby, celujące w pewny motocykl, niekombinowany w żaden sposób, sprzedawany przez motocyklistę z zamiłowania (handlem się nie zajmuję i nigdy nie zajmowałem). Cenę określam na poziomie 23,6 tys. zł i dotyczy ona sprzętu wolnego od wad, z udokumentowanego źródła. Jest to mój już kolejny motocykl i zawsze przy zakupie kierowałem się stanem technicznym maszyny oraz jej pochodzeniem. Jeżeli ktoś prezentuje podobne stanowisko do mojego to z pewnością porozumiemy się. Pozdrawiam oraz zapraszam do kontaktu (również telefonicznego: 661 601 033).

 

ps. mam problem z załączeniem zdjęć. Dla zainteresowanych mogę przesłać na adres e-mail

Edytowane przez Maskot

Po co upijać się i pełzać, jak można zapalić i latać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...