Piotrek_Sanok Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam.Czy prawdą jest, że stosując filtr dedykowany do mojego motocykla firmy K&N (RC-2372) nie jest wymagana żadna dodatkowa regulacja ani ingerencja w gaźniki ?K&N RC-2372 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 ... z uwagi na to że filtry K&N mają specyficzna budowę i wykonane są z materiału filtrujacego (bawełna pokryta specjalnym olejem) charakteryzują się bardziej swobodnym przepływem powietrza , więc ingerencja w gaźnik będzie się ograniczała do wyregulowania składu mieszanki paliwowo-powietrznej i ewtualnie synchronizacjii przy wiecej niż jednym gaźniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Sanok Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 gdzieś w sklepie internetowym nie mogę w tej chwili znaleźć pisali, że filtry te są dedykowane do tego konkretnego modelu i nie wymagają żadnych regulacji ani ingerencji w gaźniki. Wiem że cena jest spora, ale biorąc możliwe problemy przy tanich filtrach wolę dopłacić drugie tyle i mieć spokój. Przy ew.wymianach dysz regulacji i ew. zmianie wydechu może okazać się że suma sumsarum te tańsze wyjdą mnie tyle samo albo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Założyłem do Tigera i nic nie robiłem , śmiga aż milo . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.