Pierun Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Czesc.Chcialem sie pochwalic patentem jaki wlasnie zastosowalem :mrgreen: Nudzilem sie cholernie, wiec przypomnialo mi sie ze mialem zobaczyc czy nie pojdzie cos wykombinowac z airboxem w moto, w ktorym brakowalo takiej rurki nadajacej lepszy dzwiek i ograniczajacej nieco doplyw powietrza (ostatnie zdjecie). Jakis czas temu juz kupilem gumy na lagi od simsona za 5zl :). Pocialem je troche, wsadzilem, uszczelnilem pianka do uszczelniania okien i teraz mam piekny basowy pomruk, a nie takie wycie jak przy tjuningowych filtrach ktore mi sie zupelnie nie podoba :buttrock:. Dodatkowo przy odkreceniu manety do konca motocykl nie dlawi sie zbyt duza iloscia powietrza na malych obrotach. W sumie mala rzecz a cieszy :buttrock: Do obejrzenia na zdjeciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Może bym tez sobie zrobił takie coś, nie trzeba regulować gaźnika po takiej przeróbce? Ja myślałem żeby w swojej RS przeprowadzić takie gumowe rury z wlotów powietrza prosto do airboxa , ciekawe jak by się to sprawdziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Trzeba. Ale po wyjeciu tej gumy, poprzedni wlasciciel pewnie tez nie regulowal :clap:.Ja to zrobilem tak, ze najpierw dostawala troche za malo powietrza, bo nie wchodzila do konca na obroty. Stopniowo skracalem kazda z rurek az silnik mogl osiagnac maksymalne obroty. Gaznik mam chyba dobrze ustawiony, bo swieca ma kolor taki jaki powinna :(. Chyba bys musial te wloty zrobic tak, zeby sie otwieraly przy wiekszych obrotach, wtedy pewnie by sie wkrecala na jeszcze wyzsze od pedu powietrza :(. Przy malych obrotach by sie dlawil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 O jaką rurkę (gumę) ci chodzi, bo ja chyba też takiej nie mam? Wywiercil bym może jeszcze jakieś 2 dziury i z nich by szło powietrze na wolnych obrotach, ale nie wiem czy to się sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 No o ta, ktora oryginalnie na gorze z airboxa wychodzi. Zobacz zdjecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksu87 Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Chodzi ci o te dwie rurki przez które wlatuje powietrze? Jak tak, to myślałem że jeszcze jakaś rurka na to idzie :( Bo mam taki kłopot, często przy ruszaniu na jedynce silnik się dławi i nie chce się wkręcić na obroty i jak w tym czasie nie wcisne sprzęgła i nie dodam gazu to gaśnie. Więc musze ruszać na pół sprzęgle z wysokich, nie wiesz co to może być? Jak już ruszę do wszystko dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Byc moze masz zle ustawiony gaznik. Tez tak mialem, wlasnie jak nie mialem tych rurek :(. Sprawdz czy ta guma, ktora laczy gaznik z filtrem nie wpadla Ci do filtra, wtedy wszystko jest nieszczelne i bierze za duzo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.