SkyLine8211 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Tak więc na co patrzeć przy zakupie obu pojazdów?Yamaha DT - http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-80-lc2-91-rok-CID5-ID5ko3d.html#850088429fTłok na 5 szlifie .KTM LC4 - http://olx.pl/oferta/ktm-lc4-620-CID5-ID68w3w.html#a2c6f3b492 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 (edytowane) na to co w kazdym enduro , silnik czy nie ocieka sylikonem , czy rowno pracuje , z reguly silniki w leciwych juz lc4 pracuja jak sieczkarnia , sprawdz zawieszene czy nie wycieka i nie ma luzow na lozyskach , rozgrzej dobrze silnik i sprawdz jak odpala i jezdzi na gorąco , sprawdz swiatla jesli szukasz wersji z papierami , sprawdz tez czy regulacja zawieszenia dziala przod i tyl . Jak bys go chcial oblukac , daj znak , mam tam 50 km to moge skoczyc albo sam ,albo z toba . Edytowane 16 Czerwca 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkyLine8211 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Aktualnie to kwestia kasy na którą trzeba czekać być może już w ten weekend bym jechał. Generalnie mógł byś sam jeśli Ci to nie przeszkadza bo gonić 170km na darmo trochę nieteges. Chyba że byś nie mógł wczesniej niż ja no to wtedy razem albo sam bym musiał. W piatek będę wiedział to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.