Skocz do zawartości

Yamaha DT 80 91r i KTM LC4 620 96r


Rekomendowane odpowiedzi

na to co w kazdym enduro , silnik czy nie ocieka sylikonem , czy rowno pracuje , z reguly silniki w leciwych juz lc4 pracuja jak sieczkarnia , sprawdz zawieszene czy nie wycieka i nie ma luzow na lozyskach , rozgrzej dobrze silnik i sprawdz jak odpala i jezdzi na gorąco , sprawdz swiatla jesli szukasz wersji z papierami , sprawdz tez czy regulacja zawieszenia dziala przod i tyl .

 

Jak bys go chcial oblukac , daj znak , mam tam 50 km to moge skoczyc albo sam ,albo z toba .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie to kwestia kasy na którą trzeba czekać być może już w ten weekend bym jechał. Generalnie mógł byś sam jeśli Ci to nie przeszkadza bo gonić 170km na darmo trochę nieteges. Chyba że byś nie mógł wczesniej niż ja no to wtedy razem albo sam bym musiał. W piatek będę wiedział to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...