Skocz do zawartości

[MZ ETZ 251] Blacha regulacyjna sprzęgła


fiskusmati
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem posiadaczem takiej ETZ'tki z 89 roku, zabrałem się za jej "remont" i jedną z pierwszych rzeczy było naprawienie sprzęgła któro ciągnęło jak cholera... Okazało się, że tulejka regulacyjna (ta pod pokrywką od obrotomierza) jest pęknięta (tak jak by ktoś bardzo mocno młotkiem próbował ją przekręcać za te rowki).
Zdjąłem kapę, założyłem nową tulejkę. Całość złożyłem na uszczelkę i ze względu na wiek motocykla - również z pomocą czerwonego silikonu - więc jak to ja mówię, kapę zakleiłem i nie widzi mi się jej ściągać zbytnio.

Nestety idealny punkt regulacji wypada akurat tam... gdzie blacha regulacyjna nie ma już otworów - niezaleznie którą stroną i w jaki sposób ją włożę...
Teraz ustawiłem w miarę to sprzęgło - ale to jeszcze nie to. Próbowałem blachę rozwiercać aby poszerzyć zakres regulacji - nic z tego, jest twarda jak cholera a ja mam słabe wiertła i wiertarke.

 

Co z tym zrobić, spotkał się ktoś już z takim problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...