udżej Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam wszystkich :rolleyes: Mam spory problem z moją kawą gpx z 88r. Pierwsze co to ciężko pali ssanie działa wszystko ustawione tak jak ma być bo już nie pierwszy motor robiłem. Gdy już odpali to cholernie ciężko się wkręca do 3 tysięcy spokojnie potem między 3 a 5 tysięcy jest dziura a od 5 do 11 wkręca sie super. Co prawda po kupnie urwał się łańcuszek rozrządu przy 10 tys. obrotów i po tym wszystkim zrobiłem jej remont tzn. wymieniłem:-łańcuszek rozrządu-napinacze-wał z korbami i panewki-wszystkie uszczelki silnika-kartery-głowicę kompletnąStrasznie wolno spada z obrotów. Jedno co mnie jeszcze zastanawia to bardzo słabe podciśnienie w gaźnikach wskazówka ledwo co odchodzi od zera :sad: a membrany wymienione i gaźniki wyczyszczone :sad: już po prostu nie mam siły do niej a nie sprzedam jej bo za dużo serca pieniędzy i pracy w nią włożyłem. Proszę pomóżcie bo już nie wiem co mam robić :mellow: Jeśli coś niedokładnie napisałem to proszę pytajcie to dokładnie odpowiem na wszystkie pytania :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.