wladek13 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 witam,dziękuję za szybką odpowiedź,zobaczę te zawory dam znać jak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej_Salava Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Witam,W temacie o gaźnikach, parę i odpowiedzi.Na początek. Mam zakupionego w styczniu gs'a zdławionego, 2000 rok, z niemiec ale od 2012 w polsce u jednego właściciela. Zrobiłem już na nim 2tys km to cuś tam wiem. I teraz odpowiedzi na pytania, na ktore nie mogłem znaleźć odpowiedzi konkretnej:1). Jeśli Wasz gs pluje paliwem z gaźnika na filtr powietrza, to po pierwsze poziom paliwa w komorach pływakowych gaźników (było opisane jak zrobić wyżej więc nie powtarzam). Po drugie synchronizacja gaźników. U mnie pomogło. Efekt taki, że nawet do 10tys obr. sie wkreca bez problemu.2). Miałem problem ze spadkiem obr przy lekkim dodaniu gazu po czym obr rosły. Wku**ia to podczas 'jazdy' w korku szczególnie. Wyeliminowałem poprzez wymianę uszczelek w komorach pływakowych gaźników, zaworków iglicowychi tych dysz, w które zaworek wchodzi. Zwłaszcza uszczelki tych dysz były sparciałe. A na jednej wręcz pojawił się osad przypomonający kamień z wody ale miększy.3). Przy korekcie poziomu paliwa w komorach pływakiwych delikatnie się porusza pływakami by blaszka tknęła zawleczkę-drucik zaworku iglicowego. Otóż, warto wtedy dociskać trzecim palcem samą tę ramkę pływaków w dół. Gdyż pokrywa komory pływakowej ma wypustki, które to robią po dokręceniu. A szczególnie po wymianie uszczelek zauważalna jest różnica w pomiarze wysokości pływaka gdy się dociska lub nie, bo nowe uszczelki są na tyle elastyczne że całość potrafi lekko odbijać jak się dociśnie i puści.Proponuję zacząć od wymiany uszczelek i zaworków iglicowych, bo po tej operacji synchronizacja i regulacja poziomu paliwa w komorach i tak jest potrzebna.A teraz moje pytania:A). Czytam o tym oddławianiu wszędzie ale nigdzie nie ma opisanego przypadku jak mój konkretnie. Otóż, mam ograniczniki na pokrywkach przepustnic jak opisano wczesniej- 3 wupustki, ale iglice są zapięte na 3ci ząbek od góry a dysze w ogóle to 115tki... a, no i te dwa otworki w przepustnicy po obu stronach otworu na iglicę. I od razu bardzo proszę niech mi ktoś wytłumaczy jaka do cholery byłaby różnica w zaślepianiu prawego czy też lewego. Bo samej przestrzeni nad nimi nic nie oddziela i nie widzę sensu w tym rozróżnieniu.B). Mam jakoś źle ułożoną linkę od ssania. Jak skręcam kierownicę w lewo to mi naciąga i obr rosną. Próbowałem poprawiać, przymocowywać do ramy w różnyh punktach i nic. I nie mogę tej suki ustawić tak by nie naciągało... ma ktoś pomysł?C). Wspominałem, że na uszczeklach pojawił się osad... ktoś ma pomysł z czego to? Bo tylko w jednym gaźniku taki miałem.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.