Tylik Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam.Mam niezły problem, a wręcz bajzel :( wczoraj wziąłem się za regulacje zawieszenia po poprzednim właścicielu, i ledwo co zacząłem od napięcia wstępnego sprężyny, a urwała mi się w ręku dosłownie bez żadnej siły (mały śrubokręt płaski) - śruba na wkrętak płaski od regulacji siły tłumienia.. która jest mocowana na klucz płaski "12" w dolnej części lagi (lewa strona) w mojej Cbr 1000 Sc57A 2005'Co robić w tym wypadku??Na fiszkach Hondy widze że nie jest to do zamówienia, tylko cała dolna część w całości lagi :/Popróbuje może dorwać tą całą srebrną śrube z jakiś pogiętych "wypadków" - ale rozumiem że bez wyjęcia, rozebrania i wymiany oleju w ladze się nie obędzie by to naprawić?? ehh :/będe wdzięczny za pomoc! bo jestem w dupie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Trzeba wykręcić obsadę regulatora dobicia. Regulator wykręcić z obsady można jedynie do "wewnątrz". Skoro robisz coś po poprzednim włascicielu, a stan jest jaki opisujesz to nie rozumiem dlaczego wymiana oleju w zawieszeniu to jakiś problem. Wręcz obowiązkiem w takiej sytuacji powinien być pełen serwis zawieszenia, z myciem i weryfikacja wszystkich części. O prawidłowym oleju i ustawieniu prawidłowego poziomu nie wspominając.Skoro bierzesz się za regulacje zawieszenia pod siebie, co się bardzo chwali to zrób to z głową. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Wymiane oleju w lagach na nowy Motula 10W + nowe uszczelniacze Ariete, robić planowałem na wiosne 14' (lagi nie ciekną, i nie pocą się) wraz z nowymi klockami na przód Nissin, ale widać muszę wcześniej się tym zająć :/ ehh.. Pełen serwis już był obowiązkowo, jak tylko kupiłem moto w październiku: olej w silniku, płyn chłodniczy, płyn hamulcowy + nowy oplot, filtry powietrza. tak nawiasem - jeżeli ta śruba regulacji jest ukręcona to olej nie będzie mi wyciekał podczas jazdy jeżli na kołach chce jechać do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 jeśli urwała się tak że o-ring został w środku to nie wycieknie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 dzieki za pomoc. mam nadzjeje ze ogarne temat i uda mi sie dostac srube z rynku wtornego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.