Onizuka Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 WitamBęde pisał odrazu i konkretnie.Motocykl to MZ SM z 2003 roku, oczywiscie 4T. Problem; brak iskry z palenia na rozrusznik i na popych ( brak kopnika). Problem tkwi w elektryce. Nowe zeczy zwiazane z elektryka w motocyklu : przekaźnik rozrusznika, akumulator i świeca tegoroczne oraz przewód od cewki do świecy.Żeczy sprawdzone czy dziłają na innm motocyklu: moduł, cały zestaw ( cewka , kable,fajka i swieca) - działaja. Elektrownia w motocyklu ,,robi,, prąd - sprawdzone miernikiem i lampką. Cała reszta gadżetów nie związanych z iskrą ( świtła główne, tyle , kierunki, wskaźniki, podświetlenia, klakson) - działają. Problem pojawił się z nikąd, to znaczy powstał w momencie nie uzywania motocykla przez kilka dni( brak paliwa :-\ ). Podczas ostatniego razu gdy motocykl ,,działał,, nie było żadnych problemów. Dodam jeszcze, że ogólny stan jest bardzo dobry. Cała elektryka w okolicy czerwca była konserwowana ( wazelina na klemy, srodek komserwujący elektryke na wszystykie styki). Palił od dotknięcia na zimnym i ciepłym. Nie zanam się na elektryce. Potrafię zrobić tylko podstawowe czymości obsługowe. Etap na jakim jest teraz problem to impulsator.Jak sprawdzic czy działa poprawnie? Proszę też o rade jak odkrecić dwie śrubki imbusowe na klucz 4 mm z wyrobionymi w 60% sciankami ( nawet nie drgną przy uzyciu zwyklego klucza imbusowego) ( z wd 40 tez juz probowalem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.