m4ris Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 BMW R1150GS AdventureModel R21Rocznik - 2002Przebieg na dzień dzisiejszy - 53247 kmKolor srebrny.Jestem trzecim właścicielem. GS-a kupiłem od kumpla, który sprowadził go z Niemiec i cieszył się nim przez miesiąc. Szykowałem go i kompletowałem na wyprawę życia a spotkała mnie proza życia i jestem zmuszony go sprzedać.Oprócz tego co wyszło z fabryki zostało zamontowane:- stalowy oplot na przewody,- podwyższenie kierownicy dla lepszej jazdy na stojąco,- gmole Hepco Becker (najlepsze na rynku gmole do GS-a),- stelaż i kufry Pancernika ADV oraz worki do kufrów. Zamontowany na kufrach stelaż na butelki na wodę oraz stelaż z kanistrem na paliwo lub olej,- zdemontowany katalizator i założony trójnik - większa moc, lepsze brzmienie ale spokojnie przechodzi badania techniczne,- zamontowany wydech leo vince,- tankbag BMW,- deflektor na szybę,- dorzucam klucz do filtra oleju,- dorzucam najlepszą książkę serwisową - Haynes,- mogę dorzucić blokadę na tarczę - hartmann,- dorzucam kilkuletnie gumy Metzeler Tourance exp, połowa zużycia. Obecnie mam założone Mitasy E10. Przód jeszcze da rade tył powoli zbliża się do wymiany,- na wiosnę zamontowany rewelacyjny Akumulator AGM MotoBatt,Jedynym minusem jest fakt, że trzeba będzie pobawić się ze zmianą uszczelniaczy do lag bo pocą się. W żadnym wypadku nie jest to jakiś poważy wyciek i nie zwiastuje to tragedii. Ja już na wymianę nie mam czasu ani możliwości, tym bardziej jak zacznę przy nim grzebać to jeszcze serce mi pęknie, że muszę go sprzedać. Koszt tego przedsięwzięcia jest niewielki jednakże cenę pomniejszę o koszt całościowy. Fotki na:http://tablica.pl/oferta/bmw-r1150-gs-adv-CID5-ID3KgLF.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.