Skocz do zawartości

Problem z kickstarterem Honda CRM 125


Pajka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z kopnikiem do mojej Hondy. Zaczęło się, że po odpaleniu z silnika dochodziło dziwne brzęczenie, jakby nie do końca zazębiły się zębatki. Mój mechanik stwierdził, że winą jest zużyty wałek kopnika. Po długich poszukiwaniach udało się dostać używkę, przy okazji zamówiłem nową sprężynę w serwisie i w końcu doczekałem się wymiany. Niestety u mechanika był sam silnik, ramę w tym czasie odświeżałem (malowanie itd). Po odebraniu silnika założyłem kopnik i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że kopnik nie odbija tak jak powinien a do tego po "brzęczenie" nie ustąpiło. Wygląda tak, jakby kopnik nie wracał do końca (czasami wraca samoczynnie, przeważnie cofam go nogą), ale gdy docisnę ręką go w stronę przedniego koła brzęczenie ustaje. Po zgaszeniu motoru kop-mik przeskakuje. Nie wiem co może być przyczyną, czy ja w złym położeniu przykręciłem kopnik, czy może mój mechanik coś nie do końca dobrze poskładał. Nagrałem filmik, żeby zademonstrować na żywo jak to wygląda. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi, chcę oddac motor do innego mechanika ale nie chciałbym, żeby mi jakieś bajki wkręcił. Proszę o pomoc i jakieś sugestie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...