Skocz do zawartości

problem z Honda MBX


Gość bogus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z Honda MBX 80. zaczeloo sie od tego ze szrpala na wysokich obrotach. potem zaaczela slabo ciagnac. okazalo sie ze pekl jeden pierscien. wymienilem pierscienie tlok i zrobilem szlif. wszzystko zlozylem pare razy kopnalem i zapalil. pochodzil chwile namalych obrotach. zrobilem jakis kilometr jachallem ciagle na malutkich obrotach. i znowu zaczal sie dlawic. nie chce palic na kopa. jak odpale go na pych to chwile chodzi a potem jakby zaciaga powietrze. pomozcie mi bo juz nie wiem co to moze byc. piszcie prosze!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć świecę jak zgaśnie i sprawdź czy mokra czy sucha. Może być coś z gaźnikiem. (może zalewa)

 

Jeśli sucha, to odkręć korek od baku, może odpowietrzenie zatkane i paliwo nie spływa.

 

Daj znać co i jak.

 

PS. Poproś moderatora o przeniesienie tematu do Mechaniki bo tu Cię nikt nie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kilku godzinach grzebania w silniku rozgryzlem o co chodzi. na wale pod magnetem byl tylko jeden simering apowinny byc dwa. po szlifie zwiekszyla sie kompresja i go wyzucalo. olej lecial na magneto i byla slaba iskra. dlatego nie przepalal i brzmialo jakby powietrze ssal. teraz jest wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...