Rumcais Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam!Generalnie w motocyklu już na przestrzeni miesiąca miałem sporo grzebanka, ale teraz wyskoczył problem, którego za Chiny nie potrafię zreperować. A mianowicie: nie pali. Brzmi prosto, ale, kurna, co się stało to nie mam pojęcia. Świece są sprawne, gaźniki czyste. Mam za sobą spuszczanie paliwa z całego motocykla i przegląd wszystkiego po kolei: wymieniłem filtr kranika, bo był poszarpany i myślałem, że syfu sporo się do środka dostaje (miałem przerdzewiały bak i trochę tego wpadało) i to jest problemem. Ale jak nie palił, tak nie pali. Wcześniej mi świece kopciło i zmniejszyłem trochę dawkę oleju, ale i tak sobie nie pojeździłem od tego czasu, bo nie da się go zapalić. Motor daje się odpalić na pych, ale nie ma kompletnie mocy i prawy gar nie pali. Do tego ma dość opóźnioną reakcję na gaz. Co proponujecie? Coś z instalacją zapłonową? Podejrzewam, że znajdzie się sporo rzeczy, które to mogą spowodować.Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 (edytowane) Dolot jest szczelny? To motocykl z silnikiem dwusuwowym, ja szukał bym "lewego powietrza", lub przyjrzał się gaźnikowi.Jak wygląda opóźniona reakcjaa na gaz ? Odkręcasz manete, dławi się, gdy puścisz wchodzi na obroty?Czy może po dodaniu gazu dławi się i po chwili wchodzi na obroty? Edytowane 30 Czerwca 2013 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rumcais Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Faktycznie, wpadłem na pomysł sprawdzenia powietrza dzisiaj - jeszcze tego nie zrobiłem, zabieram się jutro. Gdy odkręcam manetę, to się właśnie nie dławi. Wszystko wygląda niby w porządku, oprócz tego, że późno reaguje na dodanie gazu - po prostu opóźnienie. No i w porządku nie jest to, że jak już wbija na obroty, to robi to cholernie wolno, ale podejrzewam, że jest to wina (może) właśnie regulacji powietrza.Dzięki za pomoc, jeśli ktoś ma jakieś inne podejrzenia - walić z grubej tuby. Jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie, więc Suzi trochę postoi, a chciałbym się za nią zabrać już przed wyjazdem.Ps. Słyszałem o stronie internetowej, na której podane są dokładne dane do regulacji np. gaźnika itd. Wie ktoś o jaką stronę chodzi? Podejrzewam jednak, że mojego motocykla tam nie będzie. Zawsze można spróbować... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ja bym przejżał też zapłon, zwłaszcza przerywacze i kondensatory.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.