Kempes600f2 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Wszystkich użytkowników forum :)Mam problem z moim motocyklem ponieważ nie ma iskry na wszystkich świecach. Nie jestem specem od elektryki więc może opisze jak do tego doszło.- Podszedłem do moto wsadziłem kluczyk do stacyjki, odkręciłem kran, włączyłem ssanie, nacisnołem rozruch- trzask- i cisza, jednkaże prąd nadal jest- Wywaliło bezpiecznik od zapłonu 10A, motocykl po 30 metrach znowu zgasł- to samo bezpiecznik padł- Wymieniłem na nowy i nagle prąd w ogóle zniknoł, wywaliło główny bezpiecznik 30A- Po wymianie tego bezpiecznika tj. 30A ponownie go wystrzelilo, wyciągnołem więc "kostke" do której jest przykręcony kabel plusowy i w niej znajduje sie gniazdo bezpiecznika 30A w celu oględzin.- Piny miały zielony nalot, który usunełem poczyściłem kostki, sprawdziłem stan kabli wszystko ok- Po zmontowaniu prąd wrócił, gdy kręci rozrusznik nie wywala bezpiecznika 10A jednak znikneły iskry na wszystkich 4 cylindrachMoże ktoś z Was miał już podobny problem z CBR F2 będe niezmiernie wdzięczny za jakąkolwiek pomocPozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konus0 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Czesc, ja mam właśnie ten sam problem :) na pewno musisz sprawdzić po kolei, najpierw moduł zapłonowy, później cewki, przewody i świece (chociaż to akurat mało prawdopodobne) i impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes600f2 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Dzięki za odpowiedź :) Ściągnąłem sobie książkę serwisową, jest opis całego układu zapłonowego, i specyfikacja dotycząca braku iskry, myślę że robiąc wszystko krok po kroku dam radę.Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konus0 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 (edytowane) Generalnie raczej jest to dość proste, moduł sprawdzisz np podłączając go pod CBRkę kolegi, żeby sprawdzić impulsator przydałby się multimetr. Musisz sprawdzić w serwisówce jaka ma być oporność na dwóch kablach od impulsatora i zmierzyć, ustawiając na czujniku żeby mierzył omy. Kable od impulsatora wydostają się zwykle gdzieś w okolicy akumulatora. Ja mam problem z ocenieniem czy mam sprawne cewki, ale myślę że dasz radę.Powodzenia :) Edytowane 24 Czerwca 2013 przez Konus0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.