Carry Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam, Zajmuje się Flashowaniem ECU tzn nadgrywaniem oryginalnego oprogramowania modułu zapłonowego odpowiednio przerobionym oprogramowaniem, dla poprawy osiągnięć i zmiany różnych funkcji. Temat jest znany na forum i stale rozwijany bezpośrednio przeze mnie (jestem współautorem oprogramowania WRT: http://www.woolichracing.com/Default.aspx). Chciałbym zaoferować flash do twojego motocykla z dowolnymi (możliwymi) zmianami w cenie 200 zł (plus ew przesyłki). Wystarczy że wyślesz mi ECU i w międzyczasie ustalimy co chciałbyś zmienić. Cena flasha dotyczy 1-szego flasha, jeżeli po jakimś czasie chciałbyś jeszcze coś zmienić to każdy kolejny jest to 50% ceny poprzedniego:) (100, 50, 25 itd). W każdym momencie jest możliwość powrotu do seryjnej mapy. Zapraszam do tematu po więcej informacji: http://gsxr-forum.pl/viewtopic.php?f=90&t=2399 (Ja zaniechałem już wypowiedzi w temacie)Poniżej wklejam modele które w tym momencie obsługujemy: KawasakiZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, ZX10R 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, ZX14R 2012, 2013, ZX6RR 2005, 2006, ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, Suzuki: GSX1300R (Hayabusa) 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, GSX1300BK (B-King) 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, GSR 750 2011, 2012, 2013, GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008, GSF 1250 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010, GSF 650 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010, Baza modeli rozwija się non-stop gdyż wciąż pracujemy nad implementacją kolejnych motocykli. W niedługim czasie pojawi się również Yamaha (na pierwszy rzut pójdzie Kawasaki). A teraz to co najważniejsze czyli co można zmieniać i robić:) - Zmiany w mapach paliwa - Zmiany w mapach zapłonu - xTRE - Zmiany ograniczników prędkości - Zmiany ograniczników obrotów - Programowanie Turbo na ECU - Możliwość zgrania Quickshiftera z ECU - Przestawienie wartości włączenia oraz wyłącznie wiatraka - Zmiany w mapach drugich przepustnic - Zmiany w mapach amorka skrętu - Wyłączanie/włączanie sondy lambda - Wyłączanie/włączanie zaworu PAIR - Zmiany wartości map ABC - Tworzenie podwójnych map do modeli <K7 - Tworzenie podwójnego zestawu map ABC w modelach >K7 - Zmiana oprogramowania na inny model (SWAP) -Itd, itp i wiele więcej:) Nie wszystkie funkcje dostępne są we wszystkich motocyklach! Jeżeli masz pytania dotyczące modeli, możliwości, terminów itp zapraszam do napisania PW. Zawsze staram się szybko i rzeczowo odpowiadać:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.