qunio Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 (edytowane) Gsxr 750 K1 rok prod. 2000 przebieg 61 tyś. Import Włochy. Zarejestrowany i opłacony do września. Z wyposażenia posiada: Owiewki torowe dwuczęściowe, wanna na szybkkozłączki (oryginalnych nie mam)- niestety owiewki wymagają naprawy tu i ówdzie, ale mniej więcej trzymają się kupy. Amortyzator skrętu LSL 7 stopni regulacji (plus oryginał - cieknący)Tarcze hamulcowe wave oryginały Galfer (plus oryginały Suzuki w bardzo dobrym stanie)Przewody w stalowym oplocie przód, tyłDodatkowy komplet zacisków przód (bardzo ładnych)Regulowana klamka sprzęgła XXD Racing (plus oryginał, nie draśnięta)Manetki Harris Performance Wyświetlacz biegów Starlane z regulowanym Shiftlight'em Łańcuch RK konwersja na 520, nieco zmienione przełożenieKlocki Carbon Lorraine XBK 5 – raczej do wymiany za jakiś czas Regulowane sety Valter Moto - juz lekko szlifnięte (oryginałów nie mam)Wydech Arrow Carbon już lekko przetarty na rogu (plus oryginał w bardzo dobrym stanie)Filtr BMC (plus oryginał)- obecnie założony jest oryginałPower Commander PCIII USB z mapą pod wydech, żeby uzyskać funkcję quickshifter wystarczy zakupić sam czujnik, posiadam oprogramowanie aktywujące tą funkcję.Carbonowe nakładki na ramę i dekiel alternatora Carbonadi Crashpady - mocowanie silniki i przednia oś, oraz szpulki w wahaczu - crashpady noszę ślady "użytkowania", ale po obróceniu mogą jeszcze na siebie trochę przyjąć. Stompgripy na baku Amortyzator tył holenderskiej firmy Technoflex Racing Suspension - tak zwany 3-clicker, bardzo szeroka regulacja odbicia 54 kliknięcia, dobicia wolne prędkości kompresji 24 kliknięcia, dobicia szybkie prędkości kompresji 24 kliknięcia (plus sprawny oryginał)Olej w widelcu Silkolene RSF PRO Racing, Akumulator Yuasa 3-letniNowy napinacz rozrządu oryginał suzuki (stary do wglądu)Nowe uzwojenie alternatora TourmaxŁożyska główki ramy z małym przbiegiemNowe linki sterujące drugorzędnymi przepustnicami Nowy (używany, ale z niskim przebiegiem) kosz sprzęgła, nowe łożysko główne pod koszem oraz łożysko pod talerzem dociskowym - łożyska oryginalne Suzuki (stary kosz do wglądu).Nowy olej z filtrem (przejechane może ze 80 km)Opon Pilot Power 2CT powoli do wymiany, ale równo żużyte bez progów itp. Motocykl posiadam 4 lata, był zakupiony z myślą o torze niestety finanse obecnie nie pozwalają mi nawet na jazdę po ulicy. Motocykl miał w moim posiadaniu 3 przewrotki, ale żadna nie wymusiła wymiany kierownic, klamek, crashpadów, tylnego stelażą czy nawet końcówek kierownicy. Przedni stelaż był wymieniony, ale stary dorzucę bo jest jeszcze bez problemu do naproszczenia. Na ramie czy wahaczu nie ma wgniotek itp. Motocykl jedzie prosto, nie wyrywa kierownicy z rąk i skręca tak samo w obydwie strony nawet na tych już nie najlepszych oponach. Sprzęgło i skrzynia działają dobrze jak na ten model- żaden bieg nie wyskakuje itp. Po mocnym przegazowaniu na postoju puszcza dyma (częściowo jest czarny). W czasie jazdy nie kopci, po długim postoju również nie kopci. Bierzę trochę oleju.. Silnik jednak pracuje równo, odpala za każdym razem, nie wywala błędów, nie przegrzewa się i dysponuję nie lada mocą. Ten od którego go kupiłem twierdził, że silnik przeszedł jakiś tuning mechaniczny we Włoszech, ale nie wiem ile w tym prawdy. Jedzie jednak faktycznie bardzo dobrze od samego dołu, bez dziur itp. Moim zdaniem silnik jeszcze nie wymaga wymiany a przynajmniej nie na już. Motocyklem można poruszać się po ulicy, przechodzi przeglądy bez problemu. Obecnie brakuje mu jednak tylnej lampy jakby ktoś chciał wracać na kołach to trzeba by coś wykombinować (jakaś uniwersalna lampa z allegro wystarczy). Poniżej filmik, owiewki są zdjęte żeby mi nikt nie zarzucił, że ramę musiałem spawać po każdej glebie ;-). Na razie nie będę zakładał owiewek bo i tak nie jeżdżę także będzie można samemu obejrzeć. Być może coś spróbuje podkleić te owiewki miejscami, ale nie wiem czy jest sens to komuś paprać. Inne filmiki z jazdy tym motocyklem można znaleźć w moim kanale YT. http://www.youtube.com/watch?v=3vCD7DWew5Y Cena: 6900 PLN Wolałbym sprzedać, za taką cenę ze wszystkimi (sporo wartymi) klamotami, także raczej nie wiele z niej zejdę. Wolałbym również sprzedać ten motocykl komuś, kto trochę już ogrania jazdę, bo naprawdę może on początkującego wystraszyć. W razie pytań, proszę pisać na priv albo dzwonić 504 530 857 (zdarza mi się nie nosić telefonu, z góry przepraszam jakbym nie obierał, pocztę sprawdzam codziennie). Motocykl do obejrzenia w Nowym Sączu o każdej porze. Pozdrawiam Edytowane 5 Maja 2013 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.