fil Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam serdecznie. Jestem początkującym dawcą. Nigdy nie miałem styczności z motocyklem/motorowerem i jestem totalnym lajkiem. Mógłbym prosić o wyjaśnienie paru podstawowych rzeczy? No więc zaczynam: 1. Najpierw ruszanie, odpalam, sprzęgło, pierwszy bieg w dół, puszczam sprzęgło dodając gazu. No i teraz gdy obroty wzrosną i podczas jazdy chcę wrzucić dwójkę, to dynamicznie wciskam sprzęgło, zwalniając jednocześnie manetkę gazu i teraz dźwignia biegów do góry, następnie to samo, tylko, że wrzucam już trójkę, (tu zaczyna się moje pytanie) no i powiedzmy, że chciałbym się przełączyć na dwójkę, to dźwignia idzie w dół, potem już zatrzymuję się, sprzęgło i na luz, to daję znów w dół czy jak to jest? Nie miałem z tym styczności więc się pytam. Prosiłbym o szczegółowe wytłumaczenie. 2. Jakie się poszczególne dopuszczane prędkości dla danego biegu w Simsonku S51 3 i 4 biegowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Co do przełączenia z trojki na dwójkę to :sprzeglo , odpuszcasz gaz i wrzucasz dwojke , to wszystko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fil Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 No dobrze, ale jak wrzucam dwójkę to dźwignia idzie na dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 z trojki na dwojke kopisz w dol, jesli o to ci chodzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...