Stratoliner Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Po zimie zauważyłem , że szybka licznika jest brudna. Czyszczenie z zewnątrz nic nie dało, bród wydawał się być pod szybką. Rozebrałem licznik i jakież było moje zdziwienie gdy się okazało, że szyba w liczniku jest podwójna i to na dodatek niezbyt szczelna. Widoczny bród nie dał mi spokoju.Mógłbym się zachować jak majętny motocyklista i wydać te 288USD na nową obudowę z szybką:http://www.boats.net...ETER/parts.html ale oczekiwanie kilku tygodni za obudową podczas gdy stara kłuje w oczy brudem… :)Poniżej opis jak rozebrać obudowę i jej składowe. Uwaga szybki są szklane!Docisk plastikowy 1 jest klejony do obudowy 4 należy go wyłamać poprzez odchylenie do środka obudowy, delikatnie dokoła.Po rozebraniu i wyczyszczeniu problematyczne jest sklejenie całości ponieważ szybka jest wypukła i wystaje poza obrys obudowy – nie da się położyć na stole i przycisnąć bez podłożenia podkładek na krawędzi obudowy. Po wyłamaniu docisku 1 na jego krawędzi i krawędzi obudowy pozostaje jasna krawędź nadmiaru plastiku. Z docisku 1 zdejmujemy nadmiar plastiku za pomocą noża do tapet uważając by nie uszkodzić wypukłości służącej jako docisk i uszczelnienie do gumowej uszczelki szkła. W każdym razie operacja się powiodła! Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez Stratoliner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.