skaleckidam Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 WitamJadę sobie dzisiaj moja Yamaszką, kręcę na 5 do 5tys obr. i koniec, odcina gaz, zaczyna szarpać, obroty spadły, redukuje, hamuje, na szczęście nie zgasł, sytuacja opanowana. Jadę dalej, 5 bieg 5 tys. obrotów i to samo, tylko, że tym razem zgasł. Zjeżdzam na pobocze, nie chce odpalić, ssanie i odpala, ale oboty skacza od 2 tys do 4 tys, po jakimś czasię ustabilizowało się na 2 tys, więc ruszam, 1 bieg, ja mu gaz a on zgasł. Jak obroty spadały minimalnie poniżej 2 tys to gasł. Jak jade gazu na luzie to na początku reagował z opóźnieniem, później zanim obroty skoczyły to na początku jakby tłumik szczelał, takie "puu" Do tego w ogóle nie trzyma temperatury, zrobiłem 30km a wskazówka nawet się nie podniosła. Jak na luzie ją rozgrzałem to zaraz szybko straciła temperature. Dodam, iż jestem zielony w mechanice. Jednak, wydaje mi się, iż jest to gaźnik, zanim kupiłem Yamahę w styczniu to prawdopodobnie dłuuugo stała niejeżdżona. Jeśli chodzi o temperaurę to nie wiem, może termostat, albo poprostu było jej za zimno Tak na marginesie to super pogoda, pierwszą jazdę w życiu mam już zaliczoną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...