barteck_street Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam, mam do reanimacji Vectrę 91r, wersja 2000, napęd 4x4, 16V 150KM. Stała prawie rok na zewnątrz, wymieniłem wężyk paliwa, bo był dziurawy i paliwo uciekało, samochód odpala, na luzie wkręca się w miarę dobrze, czasem parsknie, natomiast pod obciążeniem dostaje czkawki podczas wciśnięcia gazu do końca. Co mam najpierw sprawdzić? Wymienić świece? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Zacznij od przewodów wysokiego napięcia, potem świece, cewka powinna być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red_eyed_rider Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 I do tego dolot czy nie dziurawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) Update tematu, zapomniałem napisać, że auto ma instalację gazową, dziś chciałem sprawdzić czy chodzi na gazie. Zatankowałem, jechałem kawałek i coś grzmotnęło - przedziurawiło wąż od dolotu :blink: Po czym odpaliłem na benzynie i dojechałem do domu. Nie wspominałem też, że strzela w wydech kiedy się tak krztusi Edytowane 20 Lutego 2013 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.