rozek Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Mi w radianie (silnik stara xj) brał 1 l / 1000 km. Próba olejowa wskazała na pierścienie, dolewałem i jeździłem. Uciążliwe było tylko wożenie ze sobą oleju, ale jak ktoś jeździ wkoło komina to nawet nie zauważy różnicy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 temat chyba się wypalił, dziękuję za wszystkie odpowiedzi jestem już troche oświecony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Mi w radianie (silnik stara xj) brał 1 l / 1000 km. Próba olejowa wskazała na pierścienie, dolewałem i jeździłem. Uciążliwe było tylko wożenie ze sobą oleju, ale jak ktoś jeździ wkoło komina to nawet nie zauważy różnicy :)100 milionow razy piszemy, ze proba olejowa jest po to by okreslic czy cisnienie ginie na pierscieniach czy na zaworach a nie po to by stwierdzic gdzie olej bierze.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.