auron Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 U mnie problem prawie rozwiązany :) Powód takiego zachowania silnika jest prozaiczny i aż wstyd się przyznawać. Po prostu brakowało mu powietrza :blush: Przerobione siedzenie jest zbyt blisko filtra powietrza i go dławi. Czemu tego nie zauważyłem? Bo to siedzenie było już założone zanim zacząłem grzebać przy gaźnikach z tym, że wtedy był zamontowany oryginalny filtr. Wtedy już delikatnie coś było nie tak jak powinno, ale myślałem że to kwestia gaźników. W momencie kiedy założyłem nowy filtr powietrza, zamiennik, problem się pogłębił bo zamiennik ma ok 1-2 mm wyższy kołnierz na dolocie...Tyle pracy przez tak prostą sprawę to cena za brak myślenia :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex1151 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Z uwagą sledziłem ten temat i czekałem na rozwiązanie :) Dzięki wam koledzy można sie tu spoooro nauczyć. Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxatari Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) U mnie niestety to nie będzie to co powyżej. Mam oryginalne siedzenie. Poza tym po przekroczeniu 7krpm moc wraca (na niższych biegach).Mimo tego spróbuję przejażdżki na lekko uniesionym siedzeniu. Ew. z wyjętym filtrem. Byłoby fajnie gdyby pomogło. Edytowane 6 Czerwca 2013 przez zxatari Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxatari Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Sprawdzone jak zapowiadałem. Jazda bez filtra to porażka. Gaźnik jest tak czuły na opory dolotu powietrza, że motór nie chciał się wkręcać w całym zakresie. Chodził jakby mu zawory powyrywało ;-)Hipoteza o nadmiarze powietrza we wspomnianym powyżej słabym zakresie też się nie potwierdziła. Po zapakowaniu szmatki do filtra powietrza (nie zatkałem całego tylko zmniejszyłem wlot) charakterystyka siadła cała, bez poprawy przy 5kobr.Wniosek roboczy mam taki, że gaźnik jest bardzo czuły i ponowna, dokładna regulacja + sprawdzenie WSZYSTKICH dysz i dyszek, włącznie z niewykręcalnymi, może pomóc. Dam znać po serwisie. Edytowane 10 Czerwca 2013 przez zxatari Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.