Skocz do zawartości

Yamaha SR500


Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie pomogę rozwiązać jakiś problem.Wiem o co chodzi bo mam sr 250 z roku 1984.To jest tak:

trzeba zmienić zębatki i już pojedzie ciut szybciej

w niektórych modelach wystarczy gume co łączy gaźnik z cylindrem zmienić i już powinno być 130 bo ta guma nie jest cała drożna.

ale u mnie jest tak że trzeba w zapłonie dodać jakąś diode i wtedy będzie 130 tyle że to dużo kosztuje

Ja waże 90 kg i maksymalnie jade 110 ale silnik sie męczy moim zdaniem najlepsza prędkość to ok 90 i wtedy mi spala 4,5 litra na setke.

Dużo zależy od napinacza rozrządu na zlocie raz spotkałem gościa co mi to delikatnie podciągnął i też jest lepiej.Radził żeby pogrzebać w gażniku to też powinno być lepiej tylko spalanie wzrośnie.

to jest na prawde fajne moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Misiek!

Zobacz na strone www.dernico.de . Są tam rewelacyjne zdjęcia SR-ek chopperów i nie tylko . Dodatkowo pod każdym zdjęciem opisy przeróbek , również poprawiających osiągi - polecam, daje do myślenia...

PS Moja SR 500 pali ok 4,1 na 100 km przy ostrym świrowaniu , a będzie jeszcze lepiej bo ostatnio padła mi dwójka więc wynik spalania nie jest miarodajny . Dobrze że SR-a ma dość mocy żeby z jedynki wrzucać 3 ale i tak muszę to naprawić . A'propos - szukam całej skrzyni lub dwójki + wodziki - może ktoś ma ??? S.O.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...