kamilyzf Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Witam. Sytuacja wygląda następująco: dojeżdżając do świateł z motocyklem wszystko było w porządku, czekając na zielone też równo pracował silnik i w momencie ruszenia zaczął nagle przerywać i dużo głośnie j pracować. Dało się jechać ale przy równych obrotach delikatnie szarpał i wolno wkręcał się na obroty. Wcześniej motocyklem jeździłem jakieś 40 min. i wszystko było ok.Co może być przyczyną, dodam że gaźniki (czyszczenie i synchro) i zawory były robione jakieś 2500km wcześniej (1,5 miesiąca). Rano motocykl zapalił z pierwszego. Z góry dzięki za każdą podpowiedź.pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 ciekawe,na pierszwszy rzut oka wyglada na brudny filtr powietrza .Miałemkiedys taki sam przypadek i rano tez moto odpaliło bez problemu ale póxniej temat wrócił i okazało się że filtr sie zapchał .Nowy filtr i było z głowy .A kopcił ci na czarno przy tym wszytskim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilyzf Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 filtr paliwa i powietrza był wymieniany przy okazji robienia gaźników, a motocykl rano tylko trochę na biało podymił ale to normalne bo trzymam go pod wiatą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 no cóż, ewidentnie wg m nie nie szedł ci z jakiegoś powodu na cztery gary i stąd słabe wkręcanie, głośna praca etc.Jeśli później wszytsko wróciło do normy a jesteś po regulacji wg mnie nie powinineś się tym przejmować .Może jakiś syf w paliwie,może chwilowy brak dopływu prądu gdzies na swiecy ( może z powodu jakiejś wilgoci skoro trzymasz pod wiatą ) .Jeśli nie było jakiś mechanicznych dziwięków wg mnie nie poeinieneś się martwić .Chyab że sytuacja zacznie się powtarzać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilyzf Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 oj nie zrozumieliśmy się, moto od tamtej pory cały czas już tak pracuje, wróciłem do domu (jakieś 15km) i w sumie nie wiem od czego zacząć - gaźniki na stół i wymyć je, czy może szukać gdzieś indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 aha,faktycznie się nie zrozumieliśmy .Myślałem że przeszło .Hm, ja bym szukał prądu tzn sprawdził czy na wszytskich fajkach ( świecach) masz prąd bo wg mnie nie chodzi ci na wszytskie gary bo gubisz gdzieś iskre .Moze czas wymienic świeczki ? Odpal sprzęta i sprawdz czy wszytskie kolanka nagrzewają się równomiernie .Tam gdzie będzie chłodniej tam jest problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilyzf Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 świeczki też wymieniałem gdy robiłem gaźniki. Zrobiłem tak jak napisałeś - rozgrzałem silnik i okazało się że nie chodzi na pierwszym cylindrze. Wykręciłem świece i sprawdziłem iskrę - była. Po złożeniu wszystkiego silnik pracuje już ok. Myślę że problemem była fajka która albo była źle wpięta bo dość lekko nią zdjąłem ze świecy. Temat do zamknięcia a tobie Venom dzięki za szybką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 no i fajnie.Dobrze że to prozaiczna przyczyna była .Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi