Skocz do zawartości

Zbiornik płynu hamulcowego podczas malowania


Spinatz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jako, że planuję w swoim Savage pomalowanie elementów na kierownicy (przełączniki, jarzma dźwigni, zbiornik płynu hamulcowego) potrzebuję małej porady.

 

Mianowicie, w jaki sposób, tak aby było to najmniej problematyczne opróżnić i rozebrać zbiornik płynu hamulcowego? Na co uważać, na co zwrócić szczególną uwagę? Myślałem, żeby zacisnąć przewód hamulcowy najwyżej jak się da, odessać strzykawką płyn ze zbiorniczka, a resztę zlać przy odkręcaniu samego przewodu. Potem mycie w benzynie ekstrakcyjnej i czyszczenie ze starego lakieru. Czy ta metoda będzie poprawna? Czy jest ryzyko, że coś uszkodzę (np. tłoczek pompy)?

 

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...