Magda_Z_Tanowa Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Witam wszystkich! Chciałbym zaprosić na wyścigi motocykli klasycznych Impreza ma za zadanie umożliwienie rywalizacji użytkowników motocykli klasycznych orazintegrowanie osób związanych z tym środowiskiem. Celem imprezy jest propagowanie sportuoraz aktywnych form spędzania wolnego czasu. Uczestnictwo pozwala na podnoszenieumiejętności kierowców, co przekłada się bezpośrednio na poprawę bezpieczeństwa w ruchudrogowym. Miejsce i termin imprezyImpreza odbędzie się w dniach 22-23.09.2012r., na terenie Ośrodka Sportów MotorowychMotopark, 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 8aNazwa imprezyVeteran Cup 2012Organizator i Biuro ImprezyOśrodek Sportów Motorowych MotoPark Emil Bożek75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 8a tel.: 505 225 456 – Redutel.: 603 315 222 – Magdatel.: 503 650 111 – Emil Zgłoszenia:e-mail: [email protected], [email protected] W dalszym teminie podam regulamin imprezy. Pod poniższymi linkami kilka zajawek z podobnych imprez w Czechach:http://www.youtube.com/watch?v=jkbvs0pzOt8&feature=player_embeddedhttp://www.youtube.com/watch?v=8QfidnLK5JY&feature=player_embedded Serdecznie zapraszam Magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Witam ponownie, poniżej więcej informacji na temat imprezy R E G U L A M I NVeteran Cup Koszalin 20121. WSTĘ PVeteran Cup zostanie przeprowadzona zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu. Udział w imprezie jest dobrowolny. Przez sam fakt złożenia podpisu na formularzuzgłoszeniowym uczestnik, jak również wszyscy członkowie jego ekipy przyjmują bez zastrzeżeń postanowienia niniejszego regulaminu oraz jego wszystkich załączników. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własne ryzyko, przejmując na siebie pełną odpowiedzialność za powstałe z ich winy szkody, a tym samym zrzekają się wszelkich roszczeń w stosunku do Organizatora. 2. USTALENIA OGÓLNE Miejsce i termin imprezy:Impreza odbędzie się w dniach 22-23.09.2012r., na terenie Ośrodka Sportów Motorowych Motopark, 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 8a Nazwa imprezy: Veteran Cup 2012 Organizator i Biuro Imprezy:Ośrodek Sportów Motorowych MotoPark Emil Bożek75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 8ae-mail: [email protected]tel.: 505 225 456 – Redutel.: 603 315 222 – Magdatel.: 503 650 111 – Emil Charakterystyka imprezy:Impreza ma za zadanie umożliwienie rywalizacji użytkowników motocykli klasycznych oraz integrowanie osób związanych z tym środowiskiem. Celem imprezy jest propagowanie sportu oraz aktywnych form spędzania wolnego czasu. Uczestnictwo pozwala na podnoszenie umiejętności kierowców, co przekłada się bezpośrednio na poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym. 3. ZGŁOSZENIAUczestnik:Uczestnikiem może być wyłącznie jedna osoba, określana jako kierowca,Kierowca musi mieć ukończone 18 lat, Kierowca nie może być pod wpływem alkoholu ani żadnych środków odurzających bądź innych o podobnym działaniu. Uczestnik musi być właścicielem pojazdu Udział w imprezie jest dobrowolny. Każdy uczestnik zobowiązany jest do złożenia Zgłoszenia w biurze imprezy, potwierdzonego własnoręcznym podpisem. Obowiązki uczestnika:Obecność na odprawie uczestników, Poprawne i zgodne z prawdą wypełnienie druku zgłoszenia do imprezy, Zapewnić nienaganny stan techniczny motocykla do udziału w imprezie, Odbycie wszystkich prób w kompletnym stroju motocyklowym z materiałów trudno ścieralnych, zapiętych kaskach ochronnych. Dopuszczalne są jedynie kaski zamknięte jednoczęściowe (integralne), Bezwzględnego podporządkowania się poleceniom obsługi, szczególnie w zakresiebezpieczeństwa, Umieszczenia naklejek sponsorów w sposób umożliwiający ich prezentację, Nieprzestrzeganie powyższych przepisów skutkuje karą nałożoną przez organizatora – do wykluczenia z imprezy włącznie. Procedura zgłoszeń:Zgłoszenia będą przyjmowane drogą elektroniczną na adres [email protected] lub[email protected] oraz w dniu imprezy 22 września 2012 od godz. 08:00 do 09:30 W zgłoszeniu należy podać:Imię i nazwisko uczestnika,Marka motocykla,Model motocykla,Rok produkcji,Pojemność,Dokumenty wymagane od uczestnika w biurze imprezy:Dokument potwierdzający tożsamość,Dokument potwierdzający prawo do pojazdu,Dokument potwierdzający wiek pojazdu, Zgłoszenie uznaje się za pełne po złożeniu w formie pisemnej w biurze imprezy,na druku przygotowanym przez organizatora, własnoręcznie podpisanym oraz opłaconym wpisowym w kwocie 120,00 zł (stodwadzieścia złotych). Organizator ma prawo nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny. Maksymalna ilość uczestników:Maksymalna liczba startujących uczestników : 100 osóbW przypadku zgłoszenia więcej niż 100 uczestników o przyjęciu decydować będzie kolejność wpływu zgłoszeń do Biura Imprezy. Pojazdy dopuszczone:Wszystkie motocykle zgłoszone do imprezy muszą spełniać warunki techniczne pozwalające na bezpieczne i sprawne poruszanie się w trakcie imprezy. Dopuszczane do startu w imprezie są motocykle, których produkcja rozpoczęła się nie później niż w roku 1978. Wyjątek stanowią motocykle wyprodukowane w krajach demokracji ludowej – są to motocykle których produkcja rozpoczęła się nie później niż w roku 1985 r. Podział na klasyBędzie obowiązywał następujący podział na klasy:KLASA 1 motocykle o poj. do 100 cm3 wypr. przed. 1978 r.KLASA 2 motocykle o poj. do 150 cm3 wypr. przed. 1967 r.KLASA 3 motocykle o poj. do 150 cm3 wypr. po 1967 r.KLASA 4 motocykle o poj. do 250 cm3 wypr. przed. 1967 r.KLASA 5 motocykle o poj. do 250 cm3 wypr. po 1967 r.KLASA 6 motocykle o poj. do 500 cm3 wypr. przed. 1967 r.KLASA 7 motocykle o poj. do 500 cm3 wypr. po 1967 r.KLASA 8 motocykle o poj. powyżej 500 cm3 wypr. przed. 1967 r.KLASA 9 motocykle o poj. powyżej 500 cm3 wypr. po 1967 r. 4. PRZEBIEG IMPREZYStartStart uczestników nastąpi w podziałach na klasy, poszczególne klasy mogą zostać połączone do wspólnego przejazdu. Kolejność startu uczestników zostanie określona w oparciu o wiek pojazdów. Przyjmuje się zasadę że najstarszy motocykl startuje jako pierwszy, a najmłodszy jako ostatni. Kolejność ta powinna zostać zachowana także w przypadku uczestników korzystających z pomocy mechanika podczas procedury startu. Starter próby oraz sędzia główny imprezy są jedynymi przedstawicielami organizatora uprawnionym do podejmowania decyzji dotyczących rywalizacji. Procedura startuStart z linii startu z silnikiem zgaszonym, o kolejności ustawienia motocykli na starcie będzie decydować wiek oraz moc silnika motocykla. Po potwierdzeniu przez uczestnika gotowości do startu sędzia startu głośno odlicza i jednocześnie pokazuje na palcach jednej ręki kolejne sekundy …3…2…1W ostatniej sekundzie sędzia podnosi flagę do góry /sygnał startu/Po podaniu sygnału do startu / podniesienie flagi / zawodnik musi niezwłocznie uruchomić silnik i wystartować. Podczas startu zabrania się korzystania z rozruszników nożnych i elektrycznych.Start tylko na zapych. Możliwa jest procedura startu typu „Le Mans” po uzgodnieniu z uczestnikami.Jeżeli zawodnik zgłosi wcześniej że nie jest w stanie samodzielnie odpalić motocykla, może skorzystać z pomocy jednej osoby do uruchomienia motocykla. W takim przypadku startuje z ostatniej linii startowej. Ochrona środowiskaUczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego używania mat ekologicznych w miejscach postoju motocykli. Maty muszą posiadać rozmiar większy niż obrys zewnętrzny motocykla.Niedopuszczalne jest zlewanie jakichkolwiek płynów eksploatacyjnych w miejscach innych niż wyznaczone pojemniki, a także mycie motocykli w miejscu niewyznaczonym. 5. NAGRODYNagrody zostaną przydzielone wg następujących zasad:Za 1,2,3 miejsce w klasie oraz dyplomy dla wszystkich uczestników.W miarę możliwości Organizator może przewidzieć nagrody rzeczowe lub upominki. 6. PROTESTYProtesty i zażalenia w sprawie wykroczeń regulaminowych mogą być kierowane do Dyrektora wyłącznie na piśmie, w terminie 30 minut od chwili opublikowania wyników prowizorycznych. Protesty dotyczące ostatecznej klasyfikacji i protesty zbiorowe nie będą przyjmowane. Opłata za protest wynosi 500,00 zł (pięćset złotych) 7. KARYKary zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz regulaminem OSM Motopark. 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWEOrganizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu, wydawania instrukcji dodatkowych oraz komunikatów, stanowiących integralną część regulaminu jak również do całkowitego odwołania Veteran Cup 2012. PROGRAM IMPREZY21 września 17:00Otwarcie bram dla uczestników Veteran Cup 2012. Zapisy uczestników.Udostępnienie pola namiotowego oraz sprawy organizacyjne. 22 września8.00 Otwarcie biura imprezy8:00 – 9.30 Zapisy/Odbiór techniczny motocykli9:40 Odprawa uczestników – omówienie zasad bezpieczeństwa i procedur10:00 Start do jazd zapoznawczych17:00 Koniec jazd zapoznawczych17:30 Spotkanie z uczestnikami, omówienie przebiegu jazd zapoznawczych,integracja, 23 września8.00 Otwarcie biura imprezy10:00 Rozpoczęcie jazd sprawnościowych15:00 Klasyfikacja generalna imprez oraz wręczenie nagród16:00 Zakończenie imprezy, pożegnanie uczestników Organizator zapewnia:- Zabezpieczenie medyczne – sobota 7 godzin (10-17), niedziela 5 godzin (10-15)- Ubezpieczenie imprezy- Obsługa techniczna, osoby funkcyjne, sprzątania itd- Sanitariaty- Możliwość skorzystania z pola namiotowego dla uczestników za free Podczas imprezy chętnie odpowiemy na wszelkie pytania związane z uczestnictwem w czeskich wyścigach zabytków, przygotowanie motocykli, licencje, ubezpieczenia itd. Pozdrawiam Magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.