Crossik97 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam ;) Dzisiejsze pytanie zwiazane jest z osiagami Derbi GPR 50. Zastanawiam sie ile to coś pojedzie po ściągnieciu wszystkich blokad i co można wymienić żeby jeszcze szybcie ciagło???I co lepsze wersja NUDE czy uniwersalna? Za odpowiedź z góry dziekuje :D Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 seria pójdzie około 80 km/h wszystko zależy od stanu podzespołów i dotarcia silnika. wymienić możesz np: wariator, gaźnik , cylinder, wydech wszystko zależy od portfelu :biggrin: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Na tuning mechaniczny mam ok. 2 tys. to powinno wystarczyć ^ ^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 (edytowane) ja pierdziele :biggrin: do 50 cc to sporo :biggrin: to zacznij od wydechu później wariator, sprzęgło, gaźnik i cylinder - to tak w skrócie, napisać Ci jakiej firmy i modele ? :biggrin: Edytowane 13 Lipca 2012 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 chlopie a gdzie ty masz tam wariator ? moze lepiej juz nie pisz firm i modeli :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 No możesz napisać firmy bo ja tak raczej zawsze sie zajmowałem tuningiem wizualnym a nie mechanicznym wiec moja wiedza na ten temat jest nie duża. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 wariator jest w napędzie (pod pokrywą przekładnie) - jak ściągniesz pokrywę to po lewej stronie jest :Dkup wydech leo vince zx/ yasuni r/ stage 6 pro replica ( jakąś dobrą używkę) waritor malossi multivar/ stage6 pro sport ( dobrze by było nowy), sprzęgło stege6 (obowiązkowo nowe ) , gaźnik 17,5 ( używany), cylinder cylinder stage6 streetrace 70cc, łożysk chyba nie będzie trzeba wszystko zależy jaki przebieg ;d Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 wygoogluj sobie MOTCYKLI o którym piszemy bo chyba piszesz nie na temat A dla założyciela tematu polecam http://www.mieloch.pl/, 2 tys. to wbrew pozorom nie jest tak dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 A co sadzicie o Suzuki RG 80/50 i jaki to ma V max ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 wygoogluj sobie MOTCYKLI o którym piszemy bo chyba piszesz nie na temat A dla założyciela tematu polecam http://www.mieloch.pl/, 2 tys. to wbrew pozorom nie jest tak dużo. haha myślałem że to jest zbudowane jak gilera dna :laugh: ale i tak uważam że dołożenie 2 k do motorowera żeby v- max zwiększyć o 20 to sporo ;)A co sadzicie o Suzuki RG 80/50 i jaki to ma V max ???jeżeli szukasz motoroweru przez pryzmat v- maxu to gratuluje :clap: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 haha myślałem że to jest zbudowane jak gilera dna :laugh: ale i tak uważam że dołożenie 2 k do motorowera żeby v- max zwiększyć o 20 to sporo ;) jeżeli szukasz motoroweru przez pryzmat v- maxu to gratuluje :clap:chce miec poprostu szybka 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 to kup sobie apke rs albo honde nsr :cool: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 to kup sobie apke rs albo honde nsr :cool:Aprilia droga w utrzymaniu i eksploatacji a nsr każdy mi odradzał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Aprilia droga w utrzymaniu i eksploatacji a nsr każdy mi odradzał :) to fajnych masz kolegów :biggrin: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossik97 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 to fajnych masz kolegów :biggrin: Jednak biore aprilie ^ ^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.