Skocz do zawartości

Drganie po przekroczeniu x tys. obrotów


Bartłomiej Bielecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż od miesiąca, może więcej mam taki problem mianowicie gdy jade po przekroczeniu x (ok. 4 - 5) tys obrotów cały motor wibruje, okropnie aż wszystko trzeszczy. Silnik dokręcony jest dobrze bo sprawdzałem, musiało się rozlecieć coś w środku tylko nie mam pojęcia co a za rozbieranie się narazie nie biore bo później sam nie złoże xd Ma ktoś może jakieś pomysły co się mogło stać??

 

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam!

Bartek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, otóż od miesiąca, może więcej mam taki problem mianowicie gdy jade po przekroczeniu x (ok. 4 - 5) tys obrotów cały motor wibruje, okropnie aż wszystko trzeszczy. Silnik dokręcony jest dobrze bo sprawdzałem, musiało się rozlecieć coś w środku tylko nie mam pojęcia co a za rozbieranie się narazie nie biore bo później sam nie złoże xd Ma ktoś może jakieś pomysły co się mogło stać??

 

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam!

Bartek.

 

Mógłbys podać marke oraz jaki to silnik ?dodatkowo podaj przebieg rok zakupu i napisz jaki masz styl jazdy łagodny czy agresywny?

Edytowane przez chinski torreador
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marka to GB Motors Spark, przebieg 9tys km, silnik 50 ccm styl jazdy raczej agresywny chociaż wcale tez nie tak często.

 

Aha, rok zakupu to 2009

 

Moze lozyska walu sie popsuly ale czy wtedy sa takie objawy nie jestem pewien.jak jest z osiagami ? Odczules moze spadek mocy ,przyspieszenia? Czy sa blokady zdjete? Rozbierales go ?mam na mysli plastiki obudowy? Moglo sie jakies ustrojstwo poluzowac i dlatego tak jest.ogolnie to mozesz przeglad mu zrobic ,posprawdzac wszystkie polaczenia srubowe itd.rozbiez obudowe napedu tzn pokrywe tam gdzie pasek jest moze tam cos ciekawego znajdziesz.pozatym zawory regulowales ?ja np w swoim tak mam ze w okolicach 40-50km/h strasznie wibruje pas bo jest blokada obrotow .jak ja odlacze to bardziej plynnie przechodzi na wyzsze obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze lozyska walu sie popsuly ale czy wtedy sa takie objawy nie jestem pewien.jak jest z osiagami ? Odczules moze spadek mocy ,przyspieszenia? Czy sa blokady zdjete? Rozbierales go ?mam na mysli plastiki obudowy? Moglo sie jakies ustrojstwo poluzowac i dlatego tak jest.ogolnie to mozesz przeglad mu zrobic ,posprawdzac wszystkie polaczenia srubowe itd.rozbiez obudowe napedu tzn pokrywe tam gdzie pasek jest moze tam cos ciekawego znajdziesz.pozatym zawory regulowales ?ja np w swoim tak mam ze w okolicach 40-50km/h strasznie wibruje pas bo jest blokada obrotow .jak ja odlacze to bardziej plynnie przechodzi na wyzsze obroty.

Osiągi się nie zmieniły, nadal zamyka licznik bezproblemowo xd Blokad nie zdejmowałem aczkolwiek nie ma ich, motory te sprowadzaja w czesciach z za granicy i w polsce je skladaja omijając wszystkie blokady. rozbieralem plastiki i jest wszystko jak nalezy, sruby dokrecalem, a i nie mam pasku tylko łancuch. Do zaworow nie zagladam bo kompletnie tego nie ogarniam, ale skoro to przez nie moze tak byc to poprosze kogos o pomoc i sprawdzimy to.

Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...