Artur Przywara Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) Witam!Nabyłem właśnie ktm 600 lc4 rok 1991, i zauważyłem w nim falujące obroty gdy chodzi na luzie chodzi na obrotach około 1.3 po czym skacze po około 10-15sek na chwile na około 2.0 - 2.5tys rpm po czym znowu sa mniejsze i co jakiś czas sie zwiększają .. podczas jazdy jadąc pewnie.. na wyższych obrotach gdy redukuje biegi schodząc z wyższych obrotów silnik dalej pracuje na wyższych obrotach kolo 2-3tys czyli gdy redukuje np.do 2 biegu wciskam sprzęgło silnik po tym zejściu z wyższych obrotów redukuje je do niższych lecz dalej jest na trochę wyższych niz powinien.. co może być przyczyna tej usterki ? Domyślam się ze gaźnik ? lecz nie bardzo wiem co zrobić.. A gdy motor się zagrzeje bardziej jest problem czasem by go odpalić odpala dopiero gdy sie kilka-kilkanascie razy ,odpalam wtedy bez ssania ? kolejna rzecz dlaczego czasem ciężko wchodzi drugii bieg wbijajac go z nizszego czyli jedynki a redukujac juz na 2ke z trojke wchodzi gladko.. ? BARDZO DZIĘKUJE ZA KAŻDĄ ODPOWIEDŹ (podpowiedź) Edytowane 13 Maja 2012 przez Artur Przywara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) obroty od zacinajacej sie linki , do zuzytego gaznika - zapewne masz tam kofane Dellorto wiec ze toto w ogole pali to juz polowa sukcesu :D , sprawdz tez gumowe krocce laczenia gaznika2 bieg - czy sprzeglo pracuje prawidlowo , nie ciagnie ? , olej odpowiedni i swiezy ? KTM y nie trawia motula 5100. Nosz kurde a widziales silnik cieply palony ze ssaniem ???? wiesz do czego w ogole sluzy tzw ssanie ? wiesz co sie dzieje jak palisz cieply silnik ze ssaniem ? zalewasz swiece benzyna i wtedy mozesz sobie skakac..... chyba ze mowa o cieplym ssaniu...( ten duzy plastikowy czarny guzik na gazniku) Edytowane 13 Maja 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Przywara Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 gaznik dzis przeczyszcze sprawdze,filtr powietrza dawno nie byl wymieniany wiec dzis wymienie i przeczyszcze gaznik,olej tez nie wymieniany nie wiem ile ale przepalony troche wiiec wymienie dzieki za rade z motulem bo chcialem go juz uzyc a wiec jak nie go jaki polecasz ? ktm lc4 600 ma tylko jeden filtr oleju ? bo gdzies przypadkiem uslyszalem ze 2.. ? a jezeli chodzi o ssanie tak jak pisalem odpalam go cieplego bez ssania.. i wiem o czarnym guziczku cieplego ssania ale to zbyt wiele nie daje.. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 ja teraz latam na shelu 15w50 polsyntetyk bo taka gestosc zaleca manual na lato , rok temu latalem na castrolu gps power 1 10w40 i tez bylo ok , 620 maja 2 filtry albo blok+mikrofiltr w puszcze na silniku , albo blok+ puszka wkrecana do ramy jesli ma duzy obieg oleju. Ale w 600 masz chyba tylko w bloku , przy wymianie oleju radze sprawdzic zaworek baypass (ale nie wiem czy 600 go mialy ), owa pierdola lubi sie zaciac prowadzac do zatarcia silnika. wiecej pytaj na http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/?sid=6352b4b71eaf12624a8eb1c78aa4aba4http://lc4.pl/index.php Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.