Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Nabyłem właśnie ktm 600 lc4 rok 1991, i zauważyłem w nim falujące obroty gdy chodzi na luzie chodzi na obrotach około 1.3 po czym skacze po około 10-15sek na chwile na około 2.0 - 2.5tys rpm po czym znowu sa mniejsze i co jakiś czas sie zwiększają .. podczas jazdy jadąc pewnie.. na wyższych obrotach gdy redukuje biegi schodząc z wyższych obrotów silnik dalej pracuje na wyższych obrotach kolo 2-3tys czyli gdy redukuje np.do 2 biegu wciskam sprzęgło silnik po tym zejściu z wyższych obrotów redukuje je do niższych lecz dalej jest na trochę wyższych niz powinien.. co może być przyczyna tej usterki ? Domyślam się ze gaźnik ? lecz nie bardzo wiem co zrobić..

 

A gdy motor się zagrzeje bardziej jest problem czasem by go odpalić odpala dopiero gdy sie kilka-kilkanascie razy ,odpalam wtedy bez ssania ?

 

kolejna rzecz dlaczego czasem ciężko wchodzi drugii bieg wbijajac go z nizszego czyli jedynki a redukujac juz na 2ke z trojke wchodzi gladko.. ?

 

BARDZO DZIĘKUJE ZA KAŻDĄ ODPOWIEDŹ (podpowiedź)

Edytowane przez Artur Przywara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty od zacinajacej sie linki , do zuzytego gaznika - zapewne masz tam kofane Dellorto wiec ze toto w ogole pali to juz polowa sukcesu :D , sprawdz tez gumowe krocce laczenia gaznika

2 bieg - czy sprzeglo pracuje prawidlowo , nie ciagnie ? , olej odpowiedni i swiezy ? KTM y nie trawia motula 5100.

 

Nosz kurde a widziales silnik cieply palony ze ssaniem ???? wiesz do czego w ogole sluzy tzw ssanie ? wiesz co sie dzieje jak palisz cieply silnik ze ssaniem ? zalewasz swiece benzyna i wtedy mozesz sobie skakac..... chyba ze mowa o cieplym ssaniu...( ten duzy plastikowy czarny guzik na gazniku)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznik dzis przeczyszcze sprawdze,filtr powietrza dawno nie byl wymieniany wiec dzis wymienie i przeczyszcze gaznik,olej tez nie wymieniany nie wiem ile ale przepalony troche wiiec wymienie dzieki za rade z motulem bo chcialem go juz uzyc a wiec jak nie go jaki polecasz ? ktm lc4 600 ma tylko jeden filtr oleju ? bo gdzies przypadkiem uslyszalem ze 2.. ? a jezeli chodzi o ssanie tak jak pisalem odpalam go cieplego bez ssania.. i wiem o czarnym guziczku cieplego ssania ale to zbyt wiele nie daje.. POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz latam na shelu 15w50 polsyntetyk bo taka gestosc zaleca manual na lato , rok temu latalem na castrolu gps power 1 10w40 i tez bylo ok , 620 maja 2 filtry albo blok+mikrofiltr w puszcze na silniku , albo blok+ puszka wkrecana do ramy jesli ma duzy obieg oleju. Ale w 600 masz chyba tylko w bloku , przy wymianie oleju radze sprawdzic zaworek baypass (ale nie wiem czy 600 go mialy ), owa pierdola lubi sie zaciac prowadzac do zatarcia silnika.

 

wiecej pytaj na

http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/?sid=6352b4b71eaf12624a8eb1c78aa4aba4

http://lc4.pl/index.php

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...