Skocz do zawartości

VFR 800 VTEC vs CBR 1100XX


o   

45 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Wybór motocykla sportowo turystyczneg

    • VFR 800 Vtec
      15
    • CBR 1100 XX
      23
    • inny
      7


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba zrobię tak jak piszesz Cosmoo, jeśli teraz aukcja mi zejdzie to Drag zapewne zostanie ze mną do końca sezonu i na wiosnę znowu go wystawię... Na pewno tańszy nie będzie! :biggrin:

Jedynie żal może być motocykla który mam teraz na oku (jednak XX)... Mareckiego_ VFR też zajebiście mi leży ale odległość to jedno no i przechodzi mu sprzedaż więc nie ma co cisnąć tyle kilometrów wbrew wszystkiemu :wink:

 

Pozytywnie Zakręcony Wariacie: coś mi się obiło o uszy że Dual aby zadziałał wymaga nacisku wywołanego przez obrót przedniego koła... w sposobie który przedstawiasz tego nie uzyskasz, może się wydawać że nie zblokuje tylnego koła, a w czasie jarania lacza owszem... prawda li to?

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegokolwiek byś nie kupił ze stajni Hondy, będziesz zadowolony :bigrazz: Gdybym podróżował tylko po kraju celowałbym w VFR'ę, jednak jeśli idzie o europę, wziłąbym XX'a bo czasami będzie trzeba przez zachodnich sąsiadów przejechać szybko...

No tak, VFR-ką to się będzie człowiek wlóóóókł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tam to jebnięcie średnio potrzebne, jakbym kupił XX to marnowałby jedynie potencjał jego silnika... jakoś nie chce mi się odkładać zakupu na przyszły sezon.

 

VFR ogółem jest motocyklem ciekawszym, ma pare smaczków. Jak kupię XX jesli nie znajdę ładnej VFR, to zdaję sobie sprawę że rzuce siebie na dosyć głęboką wodę, pomimo że troche km nawinąłem bezstresowo na zx9r. Tyle konia to mi na pewno nie trzeba, ale muszę przyznać że XX od lat mi sie podoba i byłby zajebistym zakupem ale właśnie po VFR...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

co do tego duala to dziala wtedy kiedy wywierana jest sila na lewy zacisk tarczy i owszem jak kolo jest w powietrzu to nie dziala dual cbs , ale gdy jest na ziemi i palimy gume a zeby motor nie odjechal z pod doopy trzymamy przedni hebel a co za tym idzie lewa tarcza dzialajac na zacisk lewy przedni z przymocowana pomką i za pomoca ala dzwigni odpowiedzialną za uruchominie tloczka hamulcowego zacisku tylnego , to wtedy jak najbardziej dziala dual cbs .

 

a zeby nie ze nie w temacie

 

XX jest nieco bardziej sportowy ( odrobine nizej clipony) , ale imho wygodniejszy od vfr, a napewno odczuwalnie wiekszy mi jakos wygodniej sie na nim siedzialo niz na vfr, wiadomo silniczek xx robi swoje - vfr trzeb troszke pomieszac biegami do plynnej jazdy. Ale jak ktos nie wymaga slonia pod dupa to vfr jest dobrym wyborem dla turystyki i po kraju i europie , z bagazmi i we 2 osoby troszke "puchnie" ale nie ma tragedii :)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...