Skocz do zawartości

koreański Daelim 125 ccm 4 t


Vitu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , wpadło mi w ręce takie o to cacko Daelim Otello 125 ccm 4t. Silnik remontował jakis znachor, wymienił tłok , pierscienie uszczelke pod głowica. Po tym zabiegu skuter jedzie maks 40 km/h kopci , czasami zalewa świece. Odrazu zaczołem od czyszczenia gaźnika , wymiany świecy , regulacji zaworów czyszczenia filtra powietrza i wymiany oleju. Teraz skuterek odpala od strzału czy zimny czy cieply ladnie trzyma wolne obroty ale dalej predkość maks. 40 po odkręceniu gazu dusi się. Regulowałem skład miesznaki (gaźnik keihin) i nic to nie daje. Zrezygnowany odkręciłem pokrywe airbox'a wyjołem filtr powietrza i przejechałem sie i tu nagle skuterek zaczał jechac prawie 100 km/h , ladnie wkręca się na obroty jedzie tak jak powinien. Po założeniu airbox'a znowu to samo. Co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...